Gå til innhold

Adjektivhistorie basert på KG

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her kommer jeg med noen adjektiv jeg vil at dere skal lage deres egen historie utav. Historien skal være basert på deres opplevelse av KG som forum, kultur og brukere.

Adjektiv som skal være med:

• Blå
  • Kvisete
  • Arrogant
  • Sossete
  • Depressiv
  • Langhåret
  • Kverulerende
  • Toskete
  • Klossete
  • Uklar
  • Løkfarget
  • Trompetformet
  • Oppmerksomhetssyk
  • Glad
  • Sur
  • Vilter
  • Kåt
  • Allergisk
  • Rampete
  • Avslørende

Anonymkode: 164ff...c8b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde greia med adjektivhistorier var at man fylte ut en ferdig historie med adjektiver?

Anonymkode: 0bd1c...a34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Max Mekkers lille blå var ikke kvisete, men arrogant. I blant møtte han sin sossete katt, men katten var også ofte depressiv, og da foretrakk Max å besøke en langhårete kverulerende kamerat i steden. Noen kalte ham toskete, men han var ikke det. Han kunne derimot være litt klossete og uklar når han vandret rundt i sine løkfargete sko. Han hadde en trompetformet hatt og følte seg både oppmerksomhetssyk og glad da han møtte sin forlovede som var sur, vilter og kåt på samme tid. Dessverre var hun allergisk mot sin rampete forlovede, og derfor stakk hun av når hun så hans avslørende løkfargete sko.

Anonymkode: 02b2a...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her kommer jeg med noen adjektiv jeg vil at dere skal lage deres egen historie utav. Historien skal være basert på deres opplevelse av KG som forum, kultur og brukere.

Adjektiv som skal være med:

• Blå
  • Kvisete
  • Arrogant
  • Sossete
  • Depressiv
  • Langhåret
  • Kverulerende
  • Toskete
  • Klossete
  • Uklar
  • Løkfarget
  • Trompetformet
  • Oppmerksomhetssyk
  • Glad
  • Sur
  • Vilter
  • Kåt
  • Allergisk
  • Rampete
  • Avslørende

Anonymkode: 164ff...c8b

OK

Jeg prøver på nytt:

Det var en blåmandag, som vanlig, da min kvisete neste gjorde arrogante bevegelser mot meg i speilet.

Den siste debattanten i går aften var noget arrogant, tenkte jeg for meg selv,  mens jeg fant frem mine sossete klær.

Den depressive langhårete har min sympati, men den kverulerende debattanten som attpåtil kalte andre for toskete, var ganske klossete med sine uklare løkfargede kommentarer.

En skribent ønsket å vite navnet på sin trompetformede blomst, men hun virket for det meste både oppmerksomhetssyk og var overstadig glad for å få greie på navnet.

En sørgelig mann skrev at han var sur fordi hans kone var vilter og kåt, fordi han hadde allergisk sjokk og var ikke i form til å være rampete i aften.  Avslørende detaljer postes av neste innringer :fnise:

Anonymkode: 02b2a...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...