AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #1 Skrevet 25. september 2016 Har tilbringt noe tid sammen med en gutt i 1 måned. Begge er tydelig på at det er noe mer enn bare vennskap, men vil bli bedre kjent. Er det nå man begynner å bli ekslusive? Greit å kysse andre eller ha overnattingsbesøk av motsatt kjønn? Liten erfaring, så tenkte å spørre dere. Anonymkode: 6d063...f0d
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #2 Skrevet 26. september 2016 Det varierer så mye at det er umulig å svare på... Kommer an på hvor mye dere har vært sammen, alder m.m. Vi ble eksklusive etter 3 dater, andre kan holde på et halvt år før de kommer dit. Personlig så vil jeg aldri holde på med mer enn en om gangen. Så hvis jeg dater så er jeg eksklusiv uansett. Og der med er det å kysse andre uaktuelt. Overnattingsbesøk kommer helt an på forholdet man har til personen. Anonymkode: 99bbd...b83
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #3 Skrevet 26. september 2016 Etter en månede så hadde jeg iallefall håpet vi var eksklusive. Jeg gjorde det enkelt og spurte jeg 😊 Bare spør om han kommer til å være med andre, og si at du ikke vil gjøre det.. En jeg tidligere datet var med en annen jente når vi hadde datet i 4 mnd, takk og farvel til den fyren 😉 Anonymkode: e7f08...5fb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå