Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymkode: f0256...32b

Videoannonse
Annonse
Gjest WeirdAlien
Skrevet

Har bare sett auraen til noen et par ganger i løpet av hele mitt liv. Jeg så auraen til en av lærerne mine, som var lysegrønn. Har prøvd å se andre menneskers auraer også, men det tar tid. Iallfall for meg.

Skrevet

Man ser det man vil se! 

Anonymkode: b34d2...c42

• Liker 1
Skrevet
På 25.9.2016 den 23.18, AnonymBruker skrev:

Jeg kan nemlig det. Lurer på hvor vanlig det egentlig er. Så kan du, eller ikke?

Anonymkode: ebeeb...b9f

Da burde du kanskje ta en tur til øyelegen?

Skrevet

Jeg har sett det før, men det er lenge siden. Har lyst til å se om jeg får det til igjen.  Hvis du googler aura farger betydning eller lignende, får du vite hva de ulike fargene betyr. 

Lurer veldig på hvorfor folk som ikke tror på dette bruker tid på å kommentere her..

Skrevet

Jeg ser det ikke, men jeg kjenner energifeltet til mennesker jeg har rundt meg. Egentlig ganske kult, men noen ganger slitsomt også. Det er ikke alltid like hyggelig energi alle har rundt seg...

Også jeg kan se min eget energifelt (som jeg velger å kalle det :) )

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror folk kan se auraer innimellom, men om det har en spesiell spirituell grunn tviler jeg litt på. Broren min så plutselig auraer på folk en gang han var på foretningsmøte. De fleste hadde lysegrønne eller bare lyse auraer, men så var det en som hadde knallrød aura. Det var den ene gangen i hans liv han opplevde noe sånt, og nei han hadde ikke røyka. ;) broren min er rasjonalist og tviler på alt, som gjør det litt enklere å tro på han. Men det har helt sikkert en vitenskapelig forklaring. :)

selv har jeg synestesi og det er jo et nevrologisk fenomen som har blitt forklart av vitenskapen. Folk ser lyder, lukter, bokstaver og tall som farger og former.  Jeg ser også mennesker i farger og former. Om det i seg selv er pga synestesien eller på grunn av at synestesien har påvirka assosiasjonsevnen min er jeg usikker på. (Livet mitt er et kaos av farger og former uansett :p) Men f.eks så er mamma en lyseblå, sirkulær form med diffuse kanter, plassert litt opp i rommet. Mens den ene venninna mi er en rektangulær, solid form med brune og lilla gradienter. Sånn har de vært hele mitt liv. Med unntak av da mamma ble deprimert, da fikk hun en helt annen farge og form. 

Anonymkode: 2428d...de5

• 3 uker senere...
Skrevet

ja det kan jeg noen ganger ikke altid :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...