Gå til innhold

Hva er mest attraktiv, normal slank eller trent kropp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foretrekker du en slank kropp eller en mer muskuløs kropp på det motsatte kjønn? 

Anonymkode: 73196...b14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det er finest med litt muskler

Skrevet

Foretrekker trent kropp. Trenger ikke være veldig slank eller ha mye muskler egentlig så lenge han er i god form. Det henger jo sammen med at jeg er aktiv og trener mye selv. Så han må kunne holde følge med meg. Så det går mest på utholdenhet. Men trente kropper er penest også. Ikke store muskler. Men sånn passe.

Anonymkode: 7fd6d...174

Skrevet

Slank/tynn kropp. 

Anonymkode: af4ea...d74

• Liker 1
Skrevet

Trent. Jeg vet godt at utseende egentlig ikke betyr noe i det store bildet. Men jeg er glad mannen min er såpass aktiv og holder seg i så flott form. Det er jo bra deilig å hvile øynene på ;) også inspirerer det meg til å holde min egen kropp i form. 

Anonymkode: eb4ef...98e

Skrevet (endret)

Personlighet er det som tenner meg mest, om dama har en fin personlighet og hun virker som en snill og hyggelig dame så blir hun automatisk deilig for meg uansett om hun er slank, normalvektig, lubben eller feit :)

Endret av Jacklost
Skrevet
44 minutter siden, Jacklost skrev:

Personlighet er det som tenner meg mest, om dama har en fin personlighet og hun virker som en snill og hyggelig dame så blir hun automatisk deilig for meg uansett om hun er slank, normalvektig, lubben eller feit :)

Dette gjelder for meg med mannfolk og :)

Skrevet
Et øyeblikk siden, Absolutt skrev:

Dette gjelder for meg med mannfolk og :)

Kjekt at flere tenker slik :) Skal man finne personen man vil tilbringe resten av livet med kommer man ikke langt hvis man går etter kropp :P

Skrevet

På kvinner har det ikke så mye og si. Så lenge hun ikke er så tynn at det bare er skinn og bein.

Hadde sex med en sånn og det var dårlig. Når hun ikke hadde en skikkelig rompe engang.

Anonymkode: fd56a...22c

Skrevet

Liker best trente kropper, sånn passe med muskler er Nice😍

Anonymkode: 3fcd9...2e0

Skrevet

Slank/tynn/trent/passe spiller ingen rolle. Normal kropp og en fin personlighet er en vinner. Sterkt overvektig tenner jeg derimot ikke på. 

Anonymkode: e25fc...501

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Jacklost skrev:

Kjekt at flere tenker slik :) Skal man finne personen man vil tilbringe resten av livet med kommer man ikke langt hvis man går etter kropp :P

Nei, det er ganske mye annet som skal matche og som jeg mener er vesentlig viktigere :)

Skrevet

Slank... 

Anonymkode: 9962f...79d

Skrevet
1 time siden, Jacklost skrev:

Kjemi er det viktigste for meg - men slik spørsmålet er stilt er det kun to alternativ å velge mellom :)

Skrevet
14 minutter siden, pika skrev:

Kjemi er det viktigste for meg - men slik spørsmålet er stilt er det kun to alternativ å velge mellom :)

Det går vel for det samme? Jeg synes begge to er viktig :) Man vil jo ha god kjemi med personen man skal leve i lag med :)

Skrevet
29 minutter siden, Jacklost skrev:

Det går vel for det samme? Jeg synes begge to er viktig :) Man vil jo ha god kjemi med personen man skal leve i lag med :)

Ja, absolutt! Mente bare at det andre ting enn kroppsfasong som betyr mest for de fleste - men på spørsmålet som ble stilt av TS var det kun to alternativ å velge mellom :P verken kjemi eller personlighet var bant alernativene ;)

Skrevet
Et øyeblikk siden, pika skrev:

Ja, absolutt! Mente bare at det andre ting enn kroppsfasong som betyr mest for de fleste - men på spørsmålet som ble stilt av TS var det kun to alternativ å velge mellom :P verken kjemi eller personlighet var bant alernativene ;)

Jeg klarer ikke å velge mellom noen av de to fordi det spiller ingen rolle for meg :) Jeg synes begge deler er deilige 

Skrevet
20 minutter siden, Jacklost skrev:

Jeg klarer ikke å velge mellom noen av de to fordi det spiller ingen rolle for meg :) Jeg synes begge deler er deilige 

:tommelopp:

Skrevet

De fineste damene har former, altså litt muskler, med litt underhudsfett utenpå. Blodårer og six-pack på damer er ikke pent, mens sprettrumpe og litt muskler er bra. Tynne damer er triste greier.

• Liker 1
Skrevet

Det går vel nesten ikke an å være trent uten å være slank. Jeg må vel derfor si ja takk begge deler. Har selv en mann som er både trent og slank, og som kvinne er jeg det jeg også. :) 

Anonymkode: 59187...d64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...