Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2004 #1 Del Skrevet 18. november 2004 Hvilken puls ligger du gjennomsnittelig på når du trener kondisjon? Selv synes jeg pulsen ligger i høyeste laget etter hva som er anbefalt - har 165-170. Føler likevel at jeg må såpass opp for å føle at det er noe hensikt med trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2004 #2 Del Skrevet 18. november 2004 Og gjesten var meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 18. november 2004 #3 Del Skrevet 18. november 2004 Hvilken puls ligger du gjennomsnittelig på når du trener kondisjon? Selv synes jeg pulsen ligger i høyeste laget etter hva som er anbefalt - har 165-170. Føler likevel at jeg må såpass opp for å føle at det er noe hensikt med trening. Det spørs hva jeg trener. Kondisjonstrening kan være så mangt: Ellipsemaskin, gåtur, jogging, sykle, o.s.v 190 på makspuls, og rundt 140-150 i gjennomsnitt, tenker jeg. Fettforbrenningspulsen ligger på bare 65% av maks! Jeg ligger laaaangt over det når jeg trener kondisjon, ja! Leyla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå