AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #1 Skrevet 25. september 2016 Vår baby griner og griner. Har begynt med dette først nå. Ser at hun pakker hender i munnen og det er derfor mulig at det kommer tenner. Men kan grine som bare det og vips så er alt bra, hvis kommer på steder der den liker seg som f eks stellebordet. Trøttere en vanlig er han også, sover mye mer en før. Har hatt litt feber 37 i kveld og i går. Er blitt veldig våken og oppmerksom på ting. Tar til alt og ønsker å pakke det i munnen, til og med katta. Men prater mindre den siste uken, mer desperat etter å ha ting i munnen bare eller plukke på ting. Er slike forandringer på kort tid vanlig? Anonymkode: 38bb0...13a
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #2 Skrevet 25. september 2016 Min førstefødte gråt veldig mye. Babyen lå på magen i armene mine, og jeg gikk og gikk. Eneste som hjalp. Snakk med helsesøster, søk hjelp og støtte. Anonymkode: 4e56f...7cd
atropos Skrevet 25. september 2016 #3 Skrevet 25. september 2016 Hvis han søker veldig til munnen, kan det hende det kommer tenner. Kjenn med fingeren din på gommene. Hvis det er harde kuler der, er det tenner på vei og det kan være veldig ubehagelig. Du kan kjøpe dentinox på apoteket og smøre gommene for å lindre smerten og få tak i bitering slik så han får bitt på noe som er litt lindrende. Vi hadde en bitering fylt med et eller anna som ble kaldt når det lå i kjøleskap. Det skulle hjelpe å bite på noe kaldt.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #4 Skrevet 25. september 2016 Min førstefødte gråt aldri. Aldri. Anonymkode: bd4de...4e2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #5 Skrevet 25. september 2016 Hun er ikke mer sulten da? Anonymkode: 8e80d...40c
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #6 Skrevet 26. september 2016 Hun her gråt bare når hun var sulten. Babyen din er ikke mer sulten da? Her så pakker hun hendene i munnen når hun er sulten, og når gommene klør... Anonymkode: 5bee8...f44
Pearl2.0 Skrevet 26. september 2016 #7 Skrevet 26. september 2016 Gråt veldig, veldig lite. Men søkte mot munnen som du beskriver når de første tennene kom på ca samme alder. Den første brøt gjennom rett før 4 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå