Gå til innhold

singeliv ja

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jg er så nøden at jeg har begynt å bruke Tarot kortene for å spionere på diverse kjendismenn og hvordan de er mellom sengeklærne. Ja, jeg vet det er dødstragisk. Noen andre som har noe hemmelige tragiske singelvaner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Tinder. Og etter en kjapp tur innom der så er jeg brått veldig glad for at jeg er singel :fnise:

Anonymkode: f103c...fc4

• Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Tinder. Og etter en kjapp tur innom der så er jeg brått veldig glad for at jeg er singel :fnise:

Anonymkode: f103c...fc4

Jeg har en konto der selv også, men lenge siden jeg sveipet der nu.

Skrevet

Opprettet en mannlig Tinder og Sukker konto for å se hva jeg konkurrerer mot. Ser nå tydelig hvorfor jeg ikke vinner, er jo masse pene single damer der ute...

Anonymkode: 17334...6b1

• Liker 2
Skrevet

^Dette. Hjelper ikke være seg selv når det ikke er bra nok.

Anonymkode: 080a5...be8

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Opprettet en mannlig Tinder og Sukker konto for å se hva jeg konkurrerer mot. Ser nå tydelig hvorfor jeg ikke vinner, er jo masse pene single damer der ute...

Anonymkode: 17334...6b1

Samme for meg bare at det er masse pene single menn der og sammenlignet med meg :sukk: 

Skrevet

Ryddet for personangrep.

Raven Emerald, mod.

Skrevet

Falsk tinderkonto for å se hva som er der ute, men er for feig til å være der på ekte, og deretter begynne datingen. Sikler og vurderer alle single menn jeg møter på min vei, og stalker de på Facebook, instagram osv osv etterpå. Jeg klarer heldigvis å fortsatt skjule hvor desperat jeg egentlig føler meg, men er redd jeg går på en smell og plutselig våkner i en kollegas seng.

Er en av de få(?) som setter pris på dick pics på seksualforumet🙈

Bill mrk classy on the outside, desperate on the inside

Anonymkode: 0d288...15c

• Liker 1
Gjest Lovecraft
Skrevet

Vel, en tinder konto som er et par dager gammel er vel ikke så altfor tragisk... enda. Det eneste jeg savner med singel livet er å ha noen å kose med, og da mener jeg ikke sex.

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Falsk tinderkonto for å se hva som er der ute, men er for feig til å være der på ekte, og deretter begynne datingen. Sikler og vurderer alle single menn jeg møter på min vei, og stalker de på Facebook, instagram osv osv etterpå. Jeg klarer heldigvis å fortsatt skjule hvor desperat jeg egentlig føler meg, men er redd jeg går på en smell og plutselig våkner i en kollegas seng.

Er en av de få(?) som setter pris på dick pics på seksualforumet🙈

Bill mrk classy on the outside, desperate on the inside

Anonymkode: 0d288...15c

Kjenner at jeg trenger ei venninne som deg, lol. Hi 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...