AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #1 Skrevet 25. september 2016 Hei. Pusen min vil ikke inn nå.Eg har sett hun flere ganger ute på plassen her,men hu vil ikke inn.Har prød å lokke hun med mat,men hun kommer ikke.Lot døra nede stå oppe,men nei da. Hun har aldri vært ute om natta før(hun er over 1 år og vant med å være ut),så jeg blir vel litt hønemor.Men kommer hun ikke før jeg legger meg er jeg nødt til å lukke døra nede.(bor i 2 mansbolig og bor i 2 etasje)Noen som vil komme med noen betryggende ord for å roe ned en litt småbekymra matmor? Anonymkode: 02c9a...81f
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #2 Skrevet 25. september 2016 Er det fint vær der du bor? Når det er fint vær er ofte pusene mine ute kjempe lenge. Noen ganger hele natta (tror jeg, har kattedør. men ingen mat forsvinner). Det går nok bra Anonymkode: ce724...565
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #3 Skrevet 25. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det fint vær der du bor? Når det er fint vær er ofte pusene mine ute kjempe lenge. Noen ganger hele natta (tror jeg, har kattedør. men ingen mat forsvinner). Det går nok bra Anonymkode: ce724...565 Er helt greit nå,men er spådd regn i natt. Nå har hun vært ut i regn i før på dagtid,men det handler vel om min kontroll. Redd for at noe skal skje. Selvom jeg egentlig vet at det er jo ikke noe forskjell på om hun er ute hele natte vs hele dagen,men nå har hun vært ute lenge. Anonymkode: 02c9a...81f
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #4 Skrevet 25. september 2016 Så lenge det ikke er midtvinters er det vel bare å la henne være ute? Katter er jo nattdyr, Anonymkode: aef0a...9b1 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #5 Skrevet 25. september 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er helt greit nå,men er spådd regn i natt. Nå har hun vært ut i regn i før på dagtid,men det handler vel om min kontroll. Redd for at noe skal skje. Selvom jeg egentlig vet at det er jo ikke noe forskjell på om hun er ute hele natte vs hele dagen,men nå har hun vært ute lenge. Anonymkode: 02c9a...81f Katter klarer seg Det er nok værre for deg enn det er for henne. Pusene tåler regn og en natt alene ute. Forstår godt at du ikke liker det. Blir skeptisk selv når mine er ute lenge. Du kan prøve å plukke henne opp og ta henne med deg inn om du vil, og tror du klarer det Men sånn helt rasjonelt sett er det nok ikke noe å bekymre seg for. Anonymkode: ce724...565
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #6 Skrevet 25. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Katter klarer seg Det er nok værre for deg enn det er for henne. Pusene tåler regn og en natt alene ute. Forstår godt at du ikke liker det. Blir skeptisk selv når mine er ute lenge. Du kan prøve å plukke henne opp og ta henne med deg inn om du vil, og tror du klarer det Men sånn helt rasjonelt sett er det nok ikke noe å bekymre seg for. Anonymkode: ce724...565 Var nettopp ute og når hun så meg pilte hun av gårde.For inn,nei det vil hun ikke. Så må vel bare innse at ja det er nok verre for meg enn for hun. Anonymkode: 02c9a...81f
Gococo Skrevet 25. september 2016 #7 Skrevet 25. september 2016 Har du prøvd å lokke med litt våtmat? Eller noe annet skikkelig godt som leverpostei?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #8 Skrevet 25. september 2016 8 minutter siden, Gococo skrev: Har du prøvd å lokke med litt våtmat? Eller noe annet skikkelig godt som leverpostei? Alle triks i boka er prøvd,men hun forstår hva jeg prøver og er ikke enig. Men skal ikke legge meg riktig ennå,så forhåpentligvis så kommer hun inn etterhvert. Anonymkode: 02c9a...81f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå