Gå til innhold

Er det noe galt med meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er en man på 21 år. Jeg er godt sosialt tilpasset. Jeg har også godt humør, en tålmodig person.Jeg er positiv, hjelpsom og flink med mennesker.Jeg har mange venner og en veldig stor familile. Jeg trives stort sett alene. Jeg elsker å være alene. Fortiden så er jeg student og bor sammen med min mor og en lille søster. Jeg er en helt vanlig kar, men jeg er veldig nøye på et par ting som kanskje får familien til å bli irritert på meg. Jeg er veldig tålmodig for alt, men når det kommer opp til at noen tar greiene mine uten å spørre meg,eller noen som mangler respekt for meg også folk som lager bråk, ikke følger regler og kke klarer å holde seg i ro. Det får meg til å bli jævlig forbannet. Er dette her vanlig for en som er 21 år?

Anonymkode: 4e263...1dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er man 21 år er det vanlig å flytte for seg selv.

Anonymkode: 4c9c4...cc7

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg er en man på 21 år. Jeg er godt sosialt tilpasset. Jeg har også godt humør, en tålmodig person.Jeg er positiv, hjelpsom og flink med mennesker.Jeg har mange venner og en veldig stor familile. Jeg trives stort sett alene. Jeg elsker å være alene. Fortiden så er jeg student og bor sammen med min mor og en lille søster. Jeg er en helt vanlig kar, men jeg er veldig nøye på et par ting som kanskje får familien til å bli irritert på meg. Jeg er veldig tålmodig for alt, men når det kommer opp til at noen tar greiene mine uten å spørre meg,eller noen som mangler respekt for meg også folk som lager bråk, ikke følger regler og kke klarer å holde seg i ro. Det får meg til å bli jævlig forbannet. Er dette her vanlig for en som er 21 år?

Flytt for deg selv og bli voksen. Du oppfører deg tydeligvis som en bortskjemt fjott!  

Anonymkode: dae37...3b1

• Liker 2
Skrevet

Er det lillesøsteren din som irriterer deg? 

Anonymkode: 4989d...271

Skrevet

Flytt ut. Det gjorde jeg da jeg var 16, og giftet meg da jeg var 22. Det er smart å ha noen år på egenhånd ute i den store verden før man finner seg sin egen partner. Jeg har ikke noe til overs for de som flytter rett fra "pikerommet" til en egen samboer. Man må lære seg å takle livet litt på egenhånd også.

Anonymkode: ee90a...124

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det lillesøsteren din som irriterer deg? 

Anonymkode: 4989d...271

Hei og takk for svar! Litt ja, men jeg snakker generelt både på jobb, studiestedet og ute alt.

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er man 21 år er det vanlig å flytte for seg selv.

Anonymkode: 4c9c4...cc7

Jeg flyttet ut når jeg var 22 men det er aldeles ikke vanlig jeg kjenner noen som er 30 og fortsatt bor med foreldrene.

Anonymkode: b239e...406

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flytt ut. Det gjorde jeg da jeg var 16, og giftet meg da jeg var 22. Det er smart å ha noen år på egenhånd ute i den store verden før man finner seg sin egen partner. Jeg har ikke noe til overs for de som flytter rett fra "pikerommet" til en egen samboer. Man må lære seg å takle livet litt på egenhånd også.

Hei og takk for svar. Jeg har dessverre ikke råd for å flytte ut.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hæ?

Du har ikke noe til overs for de som ikke ønsker å bo helt alene? La folk få leve sitt liv?

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når man gifter seg viser man jo at man ikke er selvstendig.

Anonymkode: 1d291...348

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...