AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #1 Skrevet 25. september 2016 Har no prøvd å bli gravid i 9 mnd, men ingenting har skjedd enno. Tok eggløysningstest to mnd, men kunne ikkje sjå noko utslag.. Har ganske reglemessig syklus, på ca 28-30 dager, men den varer ganske lenge og spotter mykje. For eit år sida byrja mensen å bli ganske lang, den kunne vare i opp til 16 dager, ikkje uvanleg med 13-14 dager. No har det gått over til å spotte mykje istadenfor så lange blødningar. Til dømes så hadde eg dinne syklusen 9 dager med varierande spotting før 7 dager med mensen. Så på dag 13 spotta eg, og på dag 17 spotta eg igjen, og den fortsatter enda (dag 28). Har hatt mensmurringer i tre dager.. Har ikkje gått på ppilla på fleire år. Kva kan dette tyde på?? Har nokon hatt det slik, og alikavel klart å blitt gravid? Fann ut på ein undersøking med GU for over eit år sida, i forbindelse med noko anna, at eg hadde pcos-tendensar (mykje eggfolliklar).. Kan det ha ein samanheng? Takk for all hjelp! Anonymkode: fe46e...bbd
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #2 Skrevet 25. september 2016 Skal seiast at det har vore unormalt mykje spotting denne månaden.. Anonymkode: fe46e...bbd
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #3 Skrevet 25. september 2016 Eg hadde det på samma måten som deg for litt tid tilbake. Kunne spotta kjempe mykje før mens faktisk kom, nesten ei veka med spotting før sjølve tanta kom. Blei jo sjølvsagt bekymra da eg har høyrt litt av kvart ang spotting. Hadde det slik i ca eit halvt år, mens no er det heilt vanlig igjen. Spotta gjerne 2 daga før mens, men ikkje i nærheten av ke eg gjorde før. Fikk beskjed om at det var kroppen min som stabiliserte seg etter prevansjons slutt. men vil jo tru det er ganske individuelt! Anonymkode: 777d2...22b
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #4 Skrevet 25. september 2016 Men eg har ikkje gått på ppilla på vertfall 3-4 år, å spottinga byrja for litt over eit år sidan, så det kan desverre ikkje vere det. Byrjar å frykte at eg kan ha problem med å bli gravid! 😞 Anonymkode: fe46e...bbd
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #5 Skrevet 26. september 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Men eg har ikkje gått på ppilla på vertfall 3-4 år, å spottinga byrja for litt over eit år sidan, så det kan desverre ikkje vere det. Byrjar å frykte at eg kan ha problem med å bli gravid! 😞 Anonymkode: fe46e...bbd Eg slutta på pilla for 2 år sia, er først no dei siste 3 mnd at eg ikkje har spotta mykje. så kan visst ta ei god stund før det blir heilt vanlig igjen.. Kor lenge har dykk vert aktive prøvarar? Anonymkode: 777d2...22b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå