Gjest SiriT Skrevet 18. november 2004 #1 Del Skrevet 18. november 2004 Skal på Hurra for Andersen imorgen, og har ikke peil på hva jeg skal ha på meg! Pleier man å stashe seg skikkelig opp for sånt, eller er det mer "casual men fin"? Hva ville dere gått med? (vet det høres ut som jeg ikke har vært uttafor døra før, men jeg er bare totalt clueless når det kommer til sånt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Espera Skrevet 18. november 2004 #2 Del Skrevet 18. november 2004 Tja.... Jeg er pyntesyk og benytter enhver anledning til å stæsje litt. Kanskje ikke party-look akkurat, men skjørt eller en pen bukse, en stilig skjorte eller topp, støvletter med litt hæl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 18. november 2004 #3 Del Skrevet 18. november 2004 Hva i all verden er Hurra for Andersen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siljen Skrevet 19. november 2004 #4 Del Skrevet 19. november 2004 Hva i all verden er Hurra for Andersen? Det er komikeren Rune Andersen som har sitt eget show på Latter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myagi Skrevet 19. november 2004 #5 Del Skrevet 19. november 2004 Å. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå