Gjest Jacklost Skrevet 10. oktober 2016 #61 Skrevet 10. oktober 2016 Banjo Kazooie og tooie er noen av mine kjæreste spill minner fra barndommen
Povel Skrevet 10. oktober 2016 #62 Skrevet 10. oktober 2016 På 26. september 2016 den 1.03, The damned skrev: Jeg spilte på Commodore 64,men husker ikke hva spillene heter. Var veldig liten da. Husker mer da jeg fikk låne Amigaen til broren min, og da spilte jeg Paper boy, Monkey Island, Indiana Jones, Lemmings, Street fighter og noen sånne vinter og sommer ol spill(eller kanskje det var på Commodore 64) Spilte også Gameboy,og det spillet jeg husker best på den var et som het Balloon kid. Spilte det utrolig mye husker jeg. Jeg hadde også Super nintendo,men på den hadde jeg kun Donkey kong. Av en eller annen grunn kjøpte jeg ikke flere spill til den. På pc husker jeg The longest journey(elsket det spillet), Gabriel Knight og Syberia-spillene Ja,og så Sims da det kom ut. Hvor gammelt må et spill være for å være retro egentlig? Noen av spillene jeg har nevnt kom jo ut tidlig på 2000-tallet. Nå snakker vi retro!! Commodore 64 var gull. Husker godt Paperboy, men det som sitter aller best i mitt minne et Last Ninja-serien. Det er ikke lenge siden jeg søkte opp walkthroug på youtube, husket alle scenene 🙂 Spy vs Spy var også kult, og mange fler..
Gjest Jacklost Skrevet 27. november 2016 #63 Skrevet 27. november 2016 Noen her som har spilt Breath of Fire? Spiller det for første gang nå, eneren
Haru Skrevet 28. november 2016 #64 Skrevet 28. november 2016 holder på å utvikle et spill med pixel grafikk nå, regner med vi får det ut i løpet av 2017
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå