Gå til innhold

Retro spill tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte det ville være koselig å ha en tråd hvor vi kan diskutere gamle spill som vi vokste opp til :) Noen av de jeg husker best fra barndommen min er Donkey Kong Country, Banjo Kazooie, Majoras Mask, A link to the past, Mario Party 3, Super Mario World, Super Mario 64 og Super Mario Sunshine som jeg fikk når jeg var 11, tidlig i gamecube tida :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker at høydepunktet da jeg var liten var når vi skulle på besøk til farfar. Han hadde pc med nibbles og gorilla.bas på :D

Også lånte vi NESen til tanten og onkelen min med Super mario bros og duck hunt. Blir fortsatt irritert når jeg tenker på den hunden som flirer :fnise:

Gjest Annetnavn_
Skrevet

Ingenting slår "Ocarina of time". Den beste spillopplevelsen jeg noensinne har hatt.😃

Skrevet
6 minutter siden, Strixa skrev:

Ingenting slår "Ocarina of time". Den beste spillopplevelsen jeg noensinne har hatt.😃

Legendarisk spill :) Har du spilt oppfølgeren?

Gjest Annetnavn_
Skrevet
16 minutter siden, Jacklost skrev:

Legendarisk spill :) Har du spilt oppfølgeren?

Majoras mask? Ja, bra det også🙂

Skrevet (endret)
6 timer siden, Strixa skrev:

Majoras mask? Ja, bra det også🙂

Skal du spille det nye Zelda spillet som kommer ut? Det ser så episk ut :biggrin:

Endret av Jacklost
Gjest Annetnavn_
Skrevet
21 minutter siden, Jacklost skrev:

Skal du slikke det nye Zelda spillet som kommer ut? Det ser så episk ut :biggrin:

Jeg må prøve det. Gadd aldri fullføre Twilight Princess, så det spørs hvordan det går...

Skrevet
1 minutt siden, Strixa skrev:

Jeg må prøve det. Gadd aldri fullføre Twilight Princess, så det spørs hvordan det går...

Twilight princess kom ut igjen på Wii u :)

Skrevet

Mario Party på N64 er helt fantastisk frustrerende med sine kinkige kontroller, flaksbaserte terningkast og den evige ryggdolkingen som alle driver med. En sikker festbrems, hver gang. :laugh:

Gjest Annetnavn_
Skrevet
32 minutter siden, Jacklost skrev:

Twilight princess kom ut igjen på Wii u :)

I know... fullførte ikke den versjonen heller:fnise:

Skrevet
14 minutter siden, MajorasMaske skrev:

Mario Party på N64 er helt fantastisk frustrerende med sine kinkige kontroller, flaksbaserte terningkast og den evige ryggdolkingen som alle driver med. En sikker festbrems, hver gang. :laugh:

Beste man kan få :) Synd serien falt i dass etter 7eren..

Skrevet
Et øyeblikk siden, Jacklost skrev:

Beste man kan få :) Synd serien falt i dass etter 7eren..

Nintendo er kjent for å ikke greie seg i lengden.

Skrevet

Må si at jeg likte bedre å programmere og husker ikke spillene tl sharpMZ721 og commadore 64 maskinene 

Men husker donkeykong spillene jeg hadde på sånne håndholdte

Skrevet
Et øyeblikk siden, MajorasMaske skrev:

Nintendo er kjent for å ikke greie seg i lengden.

Så, er majoras mask favoritt spillet ditt? :)

Skrevet
2 minutter siden, Jacklost skrev:

Så, er majoras mask favoritt spillet ditt? :)

Faktisk ikke, Ocarina of Time ligger på toppen for meg sånn opplevelsemessig. MM er en tett nummer 2, men Majora's Mask er den kuleste figuren i serien.:laugh:

Skrevet
1 minutt siden, MajorasMaske skrev:

Faktisk ikke, Ocarina of Time ligger på toppen for meg sånn opplevelsemessig. MM er en tett nummer 2, men Majora's Mask er den kuleste figuren i serien.:laugh:

Hehe :) Hvem er det på profilbildet forresten?

Skrevet

Hehe :) Hvem er det på profilbildet forresten?

James Franco<3

Skrevet

Noen som husker spillet Cats? (mener det het det..) Var til PC, så satt det forskjellige katter i vinduer. Husker ikke hva mer man skulle gjøre, men husker jeg syns det var så gøy :)

Ellers hadde jeg dilla på The Simpsons til den første Nintendoen. Klarte aldri runde det, til tross for iherdig prøving i åresvis :P

• Liker 1
Skrevet (endret)
På 25.9.2016 den 18.49, MajorasMaske skrev:

James Franco<3

Hahaha, jeg ser det nå jeg når klikka inn på bildet :P Så ut som en fyr med måne den delen jeg kan se :fnise: 

Endret av Jacklost
Skrevet

Hahaha ser det nå når klikka inn på bildet :P Så ut som en fyr med måned den delen jeg kan se :fnise: 

HAH :fnise: Faen nå ser jeg det også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...