Gå til innhold

Takkekort....

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Noen som har tips til hvor vi kan få tak i takkekort av typen "putt inn bilde i den ene siden av kortet" for en lav pris?

2. Må alle takkekortene sendes ut samtidig eller er det ok at vi overleverer takkekort til dem vi treffer i jula selv om vi misstenker at det vil bli overlevet et par gaver så sent som i jula (fra besteforeldre som vi først møter til jul, f.eks)

3.Noen som har noen gode formuleringer til takkekort når vi ikke har fått noen av gavene PÅ bryllupsdagen eller i et bryllup, men derimot "i forbindelse med at vi giftet oss"?

Videoannonse
Annonse
Gjest Betty Boop
Skrevet
1. Noen som har tips til hvor vi kan få tak i takkekort av typen "putt inn bilde i den ene siden av kortet" for en lav pris?

Har ikke de fleste bok-og papirhandler slikt?

3.Noen som har noen gode formuleringer til takkekort når vi ikke har fått noen av gavene PÅ bryllupsdagen eller i et bryllup, men derimot "i forbindelse med at vi giftet oss"?

"i anledning vårt bryllup"?

Skrevet

Nr. 2: Går fint å levere de i jula syntes jeg. Mange som venter utrolig lenge med å dele ut takkekort.

Giftet oss 30 oktober, og vil nok gjøre det samme til noen.

Nr. 3:

"Tusen takk for oppmerksomheten vi fikk i forbindelse med vårt bryllup"

Skrevet

Har ikke de fleste bok-og papirhandler slikt?

Ja.. klart de har det.. Men de koster ofte 12-15 kroner pr kort, så jeg lurte bare på om noen viste om et sted de var billigere.. (det er jo verd å sjekke)

Nr. 2: Går fint å levere de i jula syntes jeg. Mange som venter utrolig lenge med å dele ut takkekort.

Giftet oss 30 oktober, og vil nok gjøre det samme til noen.

Godt å høre. Min mann mente at det kanskje var uhøffelig at noen fikk kort før andre.

Nr. 3:

"Tusen takk for oppmerksomheten vi fikk i forbindelse med vårt bryllup"

Vel.. problemet er at vi jo liksom egentlig ikke hadde et "bryllup", men en vielse. Min bestemor ville i alle fall bli såret om hun så at vi omtalte det som et bryllup. Takk for tips uansett.. :)

Skrevet

Tusen takk for oppmerksomheten i anledning vår store dag/vårt giftermål/vår ekteskapsinngåelse

Fotobutikker som Elite foto(fotoknudsen o.l. selger pakker med 10 takkekort med konvolutt til ca 80 kr.

Jeg kjøpte på Elite foto ca 50 stk til 5-6 kr stk med konvolutt.

Skrevet

www.eurofoto.no er faktisk veldig billig og bra.

Jeg ble overraska... Bestilte et stk først bare som test.

Kosta 7 kr pr bilde og det var med sånn mappeting som du snakker om...

Resultatet ble veldig bra, synes jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...