blåveis Skrevet 18. november 2004 #1 Skrevet 18. november 2004 1. Noen som har tips til hvor vi kan få tak i takkekort av typen "putt inn bilde i den ene siden av kortet" for en lav pris? 2. Må alle takkekortene sendes ut samtidig eller er det ok at vi overleverer takkekort til dem vi treffer i jula selv om vi misstenker at det vil bli overlevet et par gaver så sent som i jula (fra besteforeldre som vi først møter til jul, f.eks) 3.Noen som har noen gode formuleringer til takkekort når vi ikke har fått noen av gavene PÅ bryllupsdagen eller i et bryllup, men derimot "i forbindelse med at vi giftet oss"?
Gjest Betty Boop Skrevet 18. november 2004 #2 Skrevet 18. november 2004 1. Noen som har tips til hvor vi kan få tak i takkekort av typen "putt inn bilde i den ene siden av kortet" for en lav pris? Har ikke de fleste bok-og papirhandler slikt? 3.Noen som har noen gode formuleringer til takkekort når vi ikke har fått noen av gavene PÅ bryllupsdagen eller i et bryllup, men derimot "i forbindelse med at vi giftet oss"? "i anledning vårt bryllup"?
Lullu Skrevet 18. november 2004 #3 Skrevet 18. november 2004 Nr. 2: Går fint å levere de i jula syntes jeg. Mange som venter utrolig lenge med å dele ut takkekort. Giftet oss 30 oktober, og vil nok gjøre det samme til noen. Nr. 3: "Tusen takk for oppmerksomheten vi fikk i forbindelse med vårt bryllup"
blåveis Skrevet 18. november 2004 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2004 Har ikke de fleste bok-og papirhandler slikt? Ja.. klart de har det.. Men de koster ofte 12-15 kroner pr kort, så jeg lurte bare på om noen viste om et sted de var billigere.. (det er jo verd å sjekke) Nr. 2: Går fint å levere de i jula syntes jeg. Mange som venter utrolig lenge med å dele ut takkekort. Giftet oss 30 oktober, og vil nok gjøre det samme til noen. Godt å høre. Min mann mente at det kanskje var uhøffelig at noen fikk kort før andre. Nr. 3: "Tusen takk for oppmerksomheten vi fikk i forbindelse med vårt bryllup" Vel.. problemet er at vi jo liksom egentlig ikke hadde et "bryllup", men en vielse. Min bestemor ville i alle fall bli såret om hun så at vi omtalte det som et bryllup. Takk for tips uansett..
Cilla Skrevet 18. november 2004 #5 Skrevet 18. november 2004 Tusen takk for oppmerksomheten i anledning vår store dag/vårt giftermål/vår ekteskapsinngåelse Fotobutikker som Elite foto(fotoknudsen o.l. selger pakker med 10 takkekort med konvolutt til ca 80 kr. Jeg kjøpte på Elite foto ca 50 stk til 5-6 kr stk med konvolutt.
Jandia Skrevet 19. november 2004 #6 Skrevet 19. november 2004 www.eurofoto.no er faktisk veldig billig og bra. Jeg ble overraska... Bestilte et stk først bare som test. Kosta 7 kr pr bilde og det var med sånn mappeting som du snakker om... Resultatet ble veldig bra, synes jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå