blåveis Skrevet 18. november 2004 #1 Skrevet 18. november 2004 Hei hei!! Nå er jeg tilbake! Forige torsdag startet med høyljende regn. Vi hadde vekkerklokka på, men våknet lenge før den begge to. Etter frokost på hotellet fulgte han meg til frisøren. Hun som sminket meg var kjempeflink, men han som skulle sette opp håret skjønte ikke noe språk jeg snakker.. Dessuten var det skikkelig hastverksarbeid som begynte å falle ned allerede på vei tilbake til hotellet. Da jeg kom til hotellet ble jeg møtt av min kjære i døren. Han var så fin i den nye dressen sin.. Jeg lappet sammen håret etter beste evne (det ble finere enn da frisøren var ferdig.. men det var jo fordi han aldri helt forstod hva jeg mente). Vi gikk ned for å få tak i drosje (i resepsjonen sa de at de ikke kunne bestille drosje til et bestemt tidspunkt, så vi måtte bare komme ned å bestille og så vente til den kom). Masse folk som stirret på meg i kjolen :-? Drosjen tok lang tid gjennom bytrafikken, men vi rakk fram til ambassaden i tid (selv om mødrene våre hadde vært ganske nervøse). Der ventet foreldre og søsken i finstasen. Selve vielsen gikk fort. Jeg følte meg litt for mye som midtpunktet og var litt "flau", men det var jo veldig hyggelig også.. Når vi kom til ringen hadde jeg endelig begynt å hygge meg i øyeblikket i stedet for å bare være nervøs. (bra vi har det hun som viet oss sa nedskrevet.. for jeg fikk ikke med meg noooe da.. ) Etterpå dro vi tilbake til hotellet (det hadde sluttet å regne!! ) og tok div bilder, før alle dro hvert til sitt. Jeg hadde kjolen på helt "ventetiden" til middagen (det var jo eneste dag i den nydeligst kjolen jeg har sett!!), men angret litt på det etter hvert, for det er ikke den mest komfertable kjolen jeg har hatt.. Endelig var det tid for middag.. Vi kom til restauranten og de stod klar med velkomstdrinker. Vi hadde fått vårt eget rom i restauranten og hadde heldigvis forhåndsbestilt de flest retter. Der hadde vi 5 retters middag og masse vin.. Det var kjempemessig!! Kvelden kunne ikke gått bedre. Da kaffen var over og alle begynte å tenke på reise seg, kom drosjen vår og vi "stakk av".. *sensur* *sensur* *sensur* *sensur* Morgenen etter reiste vi til flyplassen og hentet ut leiebilen vår. Vi hadde en todagers "bryllupsreise"-tur med bli. Deilig å komme seg ut av byen og få slappet av.. Nå er vi tilbake til hverdagen.. Og ting er nesten akkurat som før.. men ikke fult så akkurat som før som jeg hadde trodd.. Ekteskapet endrer faktisk ting.. bittelitt.. Selv for en kynisk type som meg..
Vivekke Skrevet 18. november 2004 #2 Skrevet 18. november 2004 Artig å lese referat fra en som ikke har hatt et "typisk" kirkebryllup". Høres ut som om du hadde en fin dag! GRATULERE SOM NYGIFT!!!! Men litt nysgjerrig er jeg, for du skriver jo ikke hvor dere giftet dere... Antar at dere giftet dere i utlandet siden dere ble viet i en ambassade..., men i hvilket land og hvilken by??
Gjest MrsL Skrevet 18. november 2004 #3 Skrevet 18. november 2004 Gratulerer :-) Artig å høre om ett "annerledes" bryllup
Gjest gjest1 Skrevet 18. november 2004 #5 Skrevet 18. november 2004 Gratulerer :blomst_opp: Men hvor giftet du deg????
Gjest Tex Skrevet 18. november 2004 #8 Skrevet 18. november 2004 Gratulerer så masse Og du, jeg er enig, brudekjoler er ikke videre komfortable å gå rundt i (selv hadde jeg skrubbsår på innsiden av overarmene etter at perlene hadde gnisset mot huden min hele dagen....)
blåveis Skrevet 19. november 2004 Forfatter #9 Skrevet 19. november 2004 Takk for alle gratulasjoner.. (selv hadde jeg skrubbsår på innsiden av overarmene etter at perlene hadde gnisset mot huden min hele dagen....) Og jeg hadde et blåmerke på ribbeina på høyre side etter at en av spilene i kjole "bøyde seg" der..
Gjest Tex Skrevet 19. november 2004 #10 Skrevet 19. november 2004 Og jeg hadde et blåmerke på ribbeina på høyre side etter at en av spilene i kjole "bøyde seg" der.. Hi hi hi det er vel dette som kalles medaljens bakside
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå