AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #1 Skrevet 25. september 2016 Jeg har datet noen få de siste årene, og og truffet en del flere via via. Men jeg blir ikke interessert i dem... Den siste jeg har datet et par ganger nå, han er en kjempetrivelig fyr som jeg gjerne kunne tenkt meg som partner, men bare tanken på å være fysisk med han er nok til at jeg trekker meg vekk. Og jeg både ser og hører at han kan tenke seg mer, men jeg har ikke noe å gi. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare kan bli interessert/ betatt i det minste.. Forelskelse kan jeg vel bare se langt etter.. Anonymkode: 5b21d...c76
EvaLena Skrevet 25. september 2016 #2 Skrevet 25. september 2016 Har du blitt sviktet tidligere? Er du redd for at det skal skje igjen? Kanskje du trenger å snakke med noen om det.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #3 Skrevet 25. september 2016 Sånn er jeg også, jeg har vært singel i mange år, har truffet noen kjekke menn på nettdating som hadde passet godt som partner, hadde passet godt i mitt liv, men når jeg ikke ser for meg kyssing og sex, nei, da er det nyttesløst, og man må jo bare la personen gå. Anonymkode: 7978a...611 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #4 Skrevet 25. september 2016 56 minutter siden, EvaLena skrev: Har du blitt sviktet tidligere? Er du redd for at det skal skje igjen? Kanskje du trenger å snakke med noen om det. Jeg har ikke litt sviktet. Det var jeg som gikk frivillig. Anonymkode: 5b21d...c76
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #5 Skrevet 25. september 2016 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn er jeg også, jeg har vært singel i mange år, har truffet noen kjekke menn på nettdating som hadde passet godt som partner, hadde passet godt i mitt liv, men når jeg ikke ser for meg kyssing og sex, nei, da er det nyttesløst, og man må jo bare la personen gå. Anonymkode: 7978a...611 Ja det er jo eneste mulighet. Men ikke så moro å måtte være den som dumper...igjen.. Anonymkode: 5b21d...c76
Kvinne87Rogaland Skrevet 25. september 2016 #6 Skrevet 25. september 2016 Jeg har det helt likt. Problemet er ikke å treffe menn, problemet er å få følelser. Jeg blir kalt kresen og vanskelig, men jeg gjør det jo ikke med vilje! Hadde vært fantastisk å bli forelska, men når det ikke oppstår noen følelser så er det jo ikke liv laga... skikkelig trist. 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #7 Skrevet 25. september 2016 Dette er ganske normalt. Man kan ikke velge hvem man blir forelsket i Anonymkode: f04c2...5e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå