Gå til innhold

Blir så irritert på meg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet noen få de siste årene, og og truffet en del flere via via. Men jeg blir ikke interessert i dem...

Den siste jeg har datet et par ganger nå, han er en kjempetrivelig fyr som jeg gjerne kunne tenkt meg som partner, men bare tanken på å være fysisk med han er nok til at jeg trekker meg vekk. Og jeg både ser og hører at han kan tenke seg mer, men jeg har ikke noe å gi.

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare kan bli interessert/ betatt i det minste.. Forelskelse kan jeg vel bare se langt etter.. 

Anonymkode: 5b21d...c76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du blitt sviktet tidligere? Er du redd for at det skal skje igjen? Kanskje du trenger å snakke med noen om det.

Skrevet

Sånn er jeg også, jeg har vært singel i mange år, har truffet noen kjekke menn på nettdating som hadde passet godt som partner, hadde passet godt i mitt liv, men når jeg ikke ser for meg kyssing og sex, nei, da er det nyttesløst, og man må jo bare la personen gå. 

Anonymkode: 7978a...611

• Liker 1
Skrevet
56 minutter siden, EvaLena skrev:

Har du blitt sviktet tidligere? Er du redd for at det skal skje igjen? Kanskje du trenger å snakke med noen om det.

Jeg har ikke litt sviktet. Det var jeg som gikk frivillig. 

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn er jeg også, jeg har vært singel i mange år, har truffet noen kjekke menn på nettdating som hadde passet godt som partner, hadde passet godt i mitt liv, men når jeg ikke ser for meg kyssing og sex, nei, da er det nyttesløst, og man må jo bare la personen gå. 

Anonymkode: 7978a...611

Ja det er jo eneste mulighet. Men ikke så moro å måtte være den som dumper...igjen..

Skrevet

Jeg har det helt likt. Problemet er ikke å treffe menn, problemet er å få følelser. Jeg blir kalt kresen og vanskelig, men jeg gjør det jo ikke med vilje! Hadde vært fantastisk å bli forelska, men når det ikke oppstår noen følelser så er det jo ikke liv laga... skikkelig trist. 

• Liker 1
Skrevet

Dette er ganske normalt. Man kan ikke velge hvem man blir forelsket i

Anonymkode: f04c2...5e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...