AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #1 Skrevet 25. september 2016 Hvordan opplevde dere dette, ble dere fasinert eller litt skremt, da dette var noe nytt og ukjent dere ikke hadde opplevd før ? Meg selv : var ca 11-12 år å trodde jeg hadde tisset på meg Anonymkode: b727c...540
stan Skrevet 25. september 2016 #2 Skrevet 25. september 2016 Vanskelig å si når første orgasmen var. Jeg oppdaget tidlig, allerede i barnehagen, at det var godt å ligge på en spesiell måte og klemme på skrittet. Til å begynne med viste jeg ikke hva det var, men skjønte at det var noe man ikke skulle prate om. Men plutselig en morgen kom det noe ut☺ Litt paff ble jeg jo, men en lærer hadde hatt litt seksualundervisning, og beskrevet nettopp dette. Hvis jeg husker rett var jeg 12 år.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #3 Skrevet 25. september 2016 var kanskje rundt 14? hadde jo alt hatt seksualundervisning og onanert i flere år, men aldri gått langt nok til å oppnå orgasme (tok meg en stund å lære å føle etter hvor jeg selv likte best å bli fingra). for meg var det vel egentlig mest en "yes endelig fikk jeg det til!" opplevelse haha Anonymkode: 61497...70e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå