Gjest noen som har denne? Skrevet 18. november 2004 #1 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg lurer på om det er noen av dere som har denne mobiltelefonen og hvilke erfaringer dere har med den: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302886&cks=PRL Lurer veldig på om jeg skal kjøpe denne, men den er jo dyr og vet egentlig ikke om den er verd prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stinegull Skrevet 18. november 2004 #2 Del Skrevet 18. november 2004 den får veldig bra resultater på tester osv kameraet er suverent les teste her: www.dinside.no under mobil tester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
showgirl Skrevet 21. november 2004 #3 Del Skrevet 21. november 2004 Har denne her Veldig veldig fornøyd med telefonen. Har masse kjekke finesser, kamera som er bra, video, radio, mp3,bla bla. Eneste jeg ikke er fornøyd med er batterikapasiteten Alt i alt-yes den her tlf er å anbefale:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest happyending Skrevet 22. november 2004 #4 Del Skrevet 22. november 2004 Skjermen er helt sinnsykt bra.. men den er for stor for min smak.. Og så er det batterikapasiteten.. Holder meg til lillebror k700 jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå