Gå til innhold

Nutrilett

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er din favoritt Nutrilett prudukt, hvor kjøper du den og hva koster den?

Min er Smart Meal Rich chocolate Flavoured shake, men jeg kjøpte den i utlandet og er ukjent med hva disse produktene koster i Norge og hvor man kjøper de.

Anonymkode: 5fd70...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pistasjnøtt

Synes det meste av Nutrilettt sine produkter smaker høgg, utenom en. 
Rich Brownie baren - den er faktisk god. Fåes kjøpt i 2-pakninger, og koster vel rundt 45kr(usikker på prisen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pistasjnøtt skrev:

Rich Brownie baren - den er faktisk god. Fåes kjøpt i 2-pakninger, og koster vel rundt 45kr(usikker på prisen).

Er bare Premium Dark Chokolate som duger. De andre smaker høgg😉 En 4 pakk koster vel rundt 78 kr tror jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike produkter er bare humbug. Ikke bare er det dyrt og smaker dritt - du kommer til å bli så lei av det at du spiser alt du får kloa i når du slutter å ta dem. Jobb heller med å få et bedre forhold til mat og spising, og spis ordentlig mat til vanlig og sjokolade bare på lørdager (eller tilsvarende; poenget er at du kan spise hva du vil når du vil, men du må finne en balanse. Slankeprodukter bidrar på ingen måte til balanse).

Endret av Pringle
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Pringle skrev:

Slike produkter er bare humbug. Ikke bare er det dyrt og smaker dritt - du kommer til å bli så lei av det at du spiser alt du får kloa i når du slutter å ta dem. Jobb heller med å få et bedre forhold til mat og spising, og spis ordentlig mat til vanlig og sjokolade bare på lørdager (eller tilsvarende; poenget er at du kan spise hva du vil når du vil, men du må finne en balanse. Slankeprodukter bidrar på ingen måte til balanse).

Nå skrev ikke TS at hen kun levde på slikt, skrev ingenting om hen spiste en Nutrilett-bar kun på lørdager, men hen spurte veldig spesifikt om pris, hvor man får kjøpt det hen, og hva som var andres favorittsmak.  Jeg kan ikke se at TS har spurt om folk her anbefalte det, eller hva vi generelt synes om Nutrilett.

Hvis man kan spise hva man vil, kan man vel også spise slankeprodukter? Eller er det umulig å ha et balansert kosthold der "slankeprodukter" inngår?

En ting er å komme med slike synspunkter når noen ikke går ned i vekt, ikke trives, etc, og oppgir at de lever på Nutrilett. Men det er litt søkt å komme med dette i denne tråden- man må nesten ha litt mer respekt for hvordan andre, forhåpentligvis voksne, velger å leve/spise.

Endret av Hot mess
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode svar og tusen takk for at dere deler av deres erfaringer :blomst:

Anonymkode: 5fd70...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker veldig godt den med peanøtt, men spiser nutrilett fordi det smaker godt og ikke på grunn av slanking eller noe i den duren :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutrilett crunchy bar er den eneste jeg liker. Mener slike barer bare er tull, men jeg spiser den utelukkende fordi den er kjempegodt (type bedre enn mange vanlige sjokolader), pluss at jeg blir litt mettere av den pga proteininnholdet. Koster vel 32-33 kroner for én

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte veldig godt en som var med tranebær m.m, men den har jeg aldri sett igjen. Nå er det mest den med cookies and cream i liten størrelse. Har funnet ut at jeg blir litt kvalm av de største barene. Tenkte kanskje denne siden kunne være noe for deg, Ts? http://www.nutrilett.no/barer/

Anonymkode: 5af60...4b0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den karamellbaren. Før syntes jeg den med peanøtt var best, men de har forandret så mye på den at jeg ikke liker den lenger. Jeg spiser dem også bare fordi de er gode, ikke på grunn av slanking. Men de har blitt veldig mye dyrere enn de var før de endret på dem, synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juicy coconut, smooth caramel og rich brownie er hittil favorittene. Disse koster rundt 50 pr pakke på vanlig matbutikker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.9.2016 den 7.46, Pistasjnøtt skrev:

Det er ikke så rart siden de har endret på oppskriftene sine, men jeg har hørt at de har endret på det igjen. Jeg sluttet å kjøpe peanøtt baren pga det. Det var synd, for jeg kjøpte det mye før. Nå har jeg kjøpt igjen for å se om det smaker bedre nå :) Jeg vet om ei som brukte Nutrilett barer istedenfor sjokolade :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pistasjnøtt
9 minutter siden, Klink skrev:

Prøvde dark premium baren nå. Den smakte ikke så godt. 

Nei, den er ikke god. Jeg synes den smaker for mye kaffe(uten å vite om det egentlig er kaffe i den).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Pistasjnøtt skrev:

Nei, den er ikke god. Jeg synes den smaker for mye kaffe(uten å vite om det egentlig er kaffe i den).

Ja den smaker bitter sjokolade. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas

Likte en av de før, med nøtter, så forsvant den fra butikkhyllene og de andre fristet ikke. Det skjer ofte det der, at de fjerner den ene du liker :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...