eliassen Skrevet 18. november 2004 #1 Skrevet 18. november 2004 Er det noen som vet om et bra og billig sted i Oslo omerådet hvor jeg kan få trykt opp/kopiert opp invitasjonskort?
Gullhår Skrevet 18. november 2004 #2 Skrevet 18. november 2004 Jeg anbefaler ikke Alkopi, iallefall. De skulle ha rundt 3500-4000 for å lage 50 invitasjoner og sanghefter til kirken. Det syntes vi var for mange penger, så vi brukte printeren vår i steden! Det ble likefint det. Kommer an på arket/kartongen man bruker det.
eliassen Skrevet 18. november 2004 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2004 jeg skal ha på samme type papir/kartong som vanlige kort. Men er redd printeren vår ikke tar det.
Gjest Betty Boop Skrevet 18. november 2004 #4 Skrevet 18. november 2004 Du får kjøpt innlegg til kort, f.eks. litt gjennomsiktig papir som man kan ha i printeren. På Norway Design har de utstilt mange typer papir med spesifikasjon om hvilken type printer de kan brukes i.
Gullhår Skrevet 18. november 2004 #5 Skrevet 18. november 2004 Test med et ark. Vi hadde kartong som man kjøper i bokhandelen og det gikk helt fint.
ringblomst Skrevet 18. november 2004 #6 Skrevet 18. november 2004 Vi trykket opp kirkeheftene våre hos Berge Wilhelm Trykkeri A/S (på Grünerløkka)- som vi var veldig godt fornøyde med. Var aldri innom dem - hadde kun kontakt per tlf og mail, prisene var ikke stive og leveringen var rask. Og ikke minst resultatet var bra. Regner med at de også trykker opp invitasjoner oa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå