AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #1 Skrevet 24. september 2016 Jeg reiser i militæret i morgen, og jeg har med en stor bag og den er omtrent helt full, og jeg føler at det er så mye! Men samtidig har jeg bare med et par sivile klesskift, treningsklær, håndkle, sko, toalettsaker og undertøy. Jeg hadde ikke trodd at det skulle ta så mye plass liksom. Hva skal jeg gjøre?? Anonymkode: d0ab1...e4a
stan Skrevet 24. september 2016 #2 Skrevet 24. september 2016 Større bag? Trenger du håndkle? Enn treningsklær? Du får da det i militæret. Sko og undertøy og.
Salka Skrevet 24. september 2016 #3 Skrevet 24. september 2016 (endret) Pakke litt ut igjen? Eller ta med deg hele bagen, tenk så store muskler du får av å drasse rundt på den, da kan du imponere damene vettu. Endret 24. september 2016 av Salka
Frida Skrevet 24. september 2016 #4 Skrevet 24. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg reiser i militæret i morgen, og jeg har med en stor bag og den er omtrent helt full, og jeg føler at det er så mye! Men samtidig har jeg bare med et par sivile klesskift, treningsklær, håndkle, sko, toalettsaker og undertøy. Jeg hadde ikke trodd at det skulle ta så mye plass liksom. Hva skal jeg gjøre?? Anonymkode: d0ab1...e4a Krympeposer er tingen.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #5 Skrevet 24. september 2016 herrejesus Anonymkode: e9a4a...6bb
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #6 Skrevet 24. september 2016 11 minutter siden, stan skrev: Større bag? Trenger du håndkle? Enn treningsklær? Du får da det i militæret. Sko og undertøy og. Får plass til alt i bagen altså! Ja, var anbefalt å ta med både håndkle, treningsklær og undertøy. Skoene er joggesko. 10 minutter siden, Salka skrev: Pakke litt ut igjen? Eller ta med deg hele bagen, tenk så store muskler du får av å drasse rundt på den, da kan du imponere damene vettu. Føler at jeg har behov for alt da, hehe. Har ikke noe særlig behov for å imponere damene 12 minutter siden, Frida skrev: Krympeposer er tingen. Det hadde vært noe, men har dessverre ikke det. Anonymkode: d0ab1...e4a
stan Skrevet 24. september 2016 #7 Skrevet 24. september 2016 Hvis du får alt i bagen er det vel ikke noe problem. Lykke til i militæret.
Frida Skrevet 24. september 2016 #8 Skrevet 24. september 2016 Hva med å rulle klærne hardt sammen? Det gjør jeg når jeg skal pakke litt mye, og det fungerer. Får alltid plass til litt mer enn om jeg bretter klærne som man vanligvis gjør. 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #9 Skrevet 24. september 2016 4 minutter siden, stan skrev: Hvis du får alt i bagen er det vel ikke noe problem. Lykke til i militæret. Nei, det er vel ikke et problem sånn sett. Jeg bare føler det er så flaut hvis jeg har en stor, full bag også kommer alle andre med veldig lite. Er sikkert bare litt nervøs og driver å overtenker alt. Takk for det Anonymkode: d0ab1...e4a
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #10 Skrevet 24. september 2016 Ta meg deg kondomer. De får du bruk for. Anonymkode: db6b5...f87
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #11 Skrevet 24. september 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta meg deg kondomer. De får du bruk for. Anonymkode: db6b5...f87 Kondomer er vel guttas ansvar. Har nok med p-piller. Anonymkode: d0ab1...e4a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå