AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #1 Del Skrevet 24. september 2016 En person veldig nær meg har stordag snart, og jeg har fått ansvar for å dekorere lokalet. Men det er altså snakk om en ung, men voksen person, så papp-hatter og ballonger blir liksom litt teit Er fint om det ikke koster skjorta å få til. Kan lage selv også i noen grad. Tips og ideer? Anonymkode: ba782...a8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #2 Del Skrevet 24. september 2016 Hvis vi snakker om en person som er ordentlig voksen, altså over 20, og dere er nære, så ville jeg slått til med barnedekor og spidermantallerkner og papphatter. Dersom det er noen som er yngre enn det, så finner du mye fin dekor på nille/christiania glasmagasin/clas ohlson/biltema/rusta osv. Anonymkode: 15688...4b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #3 Del Skrevet 24. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis vi snakker om en person som er ordentlig voksen, altså over 20, og dere er nære, så ville jeg slått til med barnedekor og spidermantallerkner og papphatter. Dersom det er noen som er yngre enn det, så finner du mye fin dekor på nille/christiania glasmagasin/clas ohlson/biltema/rusta osv. Anonymkode: 15688...4b5 Ja, over 20. Og jeg HAR tenkt tanken på å lage barnebursdag med rosa prinsesse tema, men jeg er ikke alene om å arrangere dette Har sett litt på nille, og jeg fant sånne pom-pom saker jeg tenkte jeg kunne henge i taket eller vinduene eller noe, kommer an på lokalet. Og en konfettikanon, bare fordi:P Anonymkode: ba782...a8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå