AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #1 Skrevet 24. september 2016 Som det står i overskriften har ikke typen forsket så mye på å gi meg orgasme, å jeg vil oppleve det, siden ingen andre har klart det(utenom meg selv). Han er den eneste som nesten har klart det da, å det bare med selve samleie. Men jeg vil ikke mase på han heller, da jeg er hans første. Så fra starten av har vi tatt det i hans tempo, å jeg har latt han få utforske å prøve seg frem. Men nå etter snart et halvt år sammen, vil jeg vi skal prøve å få til meg. Så spørsmålet er vel om noen vet hvordan jeg kan ta det opp med han, om jeg skal vær direkte, spørre på forhånd elns. Er innstilt på dette er noe vi skal få til sammen, da jeg best vet hva som er godt å ikke, men, ja. Litt dumt at jeg har mer "erfaring", men jeg er mye mer sjenert til sengs 😳 Men alle tips å råd er gode å jeg takker på forhånd for svar. Anonymkode: 11de9...47b 1
Kristiansand123 Skrevet 25. september 2016 #2 Skrevet 25. september 2016 Men ikke si det her, si det til han. Uansett, kanskje han ikke får det til? 1
Gorgonzola Skrevet 25. september 2016 #3 Skrevet 25. september 2016 Feil. Kvinner gir sex, menn får sex. Har jeg hørt/lært - ikke minst av KG. Prøv igjen!
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #4 Skrevet 25. september 2016 Hva med å ta ansvar for din egen orgasme? Selv bidrar jeg under sexen slik at jeg får mitt. Det er vanskelig for han å vite akkurat hva du trenger. Kan du ikke massere klitoris under sex? Jeg gjør alltid det og menn elsker det. Spesielt hvis han tar meg bakfra og jeg ligger på hånden og masserer klitoris. Da kommer jeg som en storm (og ofte han rett etterpå). Voila! Begge fornøyd 😊 Anonymkode: f305c...c66 5
Maleficenta Skrevet 25. september 2016 #5 Skrevet 25. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med å ta ansvar for din egen orgasme? Selv bidrar jeg under sexen slik at jeg får mitt. Det er vanskelig for han å vite akkurat hva du trenger. Kan du ikke massere klitoris under sex? Jeg gjør alltid det og menn elsker det. Spesielt hvis han tar meg bakfra og jeg ligger på hånden og masserer klitoris. Da kommer jeg som en storm (og ofte han rett etterpå). Voila! Begge fornøyd 😊 Anonymkode: f305c...c66 Er kjedelig å måtte gi seg selv orgasme hver gang. Da kan man like godt holde seg til kun onanering. Dessuten føles det deiligere når mannen masserer klitoris enn når man selv gjør det. Bedre om ts fysisk viser han hvordan det er godt å masseres der, og så kan han prøve. 7
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #6 Skrevet 25. september 2016 En aktiv mottaket er best. Anonymkode: 4423e...6a6
Maleficenta Skrevet 25. september 2016 #7 Skrevet 25. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: En aktiv mottaket er best. Anonymkode: 4423e...6a6 Så klart men man skal da ikke ende opp med å gjøre hele jobben med å tilfredsstille seg selv. 2
Cathrine88 Skrevet 25. september 2016 #8 Skrevet 25. september 2016 Skryt, skryt og mer skryt. Hva med noe som 'Jeg hadde aldri trodd jeg skulle klare å få orgasme med andre enn bare meg selv, men du er så utrolig fantastisk i senga at jeg faktisk tror vi kan få det til. Kan vi prøve?' Er du forresten sikker på at han ikke har prøvd på nettopp det det siste halve året uten å lykkes? Det er greit nok at du har latt ham utforske og prøve seg fram, men dersom du ikke har gitt ham temmelig direkte hint om hvordan han skal få det til, er det ikke så rart at dere ikke er helt der enda. 8
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #9 Skrevet 25. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva med å ta ansvar for din egen orgasme? Selv bidrar jeg under sexen slik at jeg får mitt. Det er vanskelig for han å vite akkurat hva du trenger. Kan du ikke massere klitoris under sex? Jeg gjør alltid det og menn elsker det. Spesielt hvis han tar meg bakfra og jeg ligger på hånden og masserer klitoris. Da kommer jeg som en storm (og ofte han rett etterpå). Voila! Begge fornøyd 😊 Anonymkode: f305c...c66 Høres sikkert fint ut på papiret, men jeg syns at det minste man kan forvente i et forhold er at man prøver med gjensidig nytelse. Det er vel ingen - samme hvor uerfarne de er - som ikke har hørt om kvinnelig orgasme. Da syns jeg han kan spørre og utforske og lære. Anonymkode: 47222...30f 2
Maleficenta Skrevet 25. september 2016 #10 Skrevet 25. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Høres sikkert fint ut på papiret, men jeg syns at det minste man kan forvente i et forhold er at man prøver med gjensidig nytelse. Det er vel ingen - samme hvor uerfarne de er - som ikke har hørt om kvinnelig orgasme. Da syns jeg han kan spørre og utforske og lære. Anonymkode: 47222...30f Slik jeg forstår det så utforsker han mye. Men høres ikke ut som ts forsøker å gi han tips
Gjest 2Bhonest Skrevet 25. september 2016 #11 Skrevet 25. september 2016 Tror han i dag at du får orgasme?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #12 Skrevet 25. september 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva med å ta ansvar for din egen orgasme? Selv bidrar jeg under sexen slik at jeg får mitt. Det er vanskelig for han å vite akkurat hva du trenger. Kan du ikke massere klitoris under sex? Jeg gjør alltid det og menn elsker det. Spesielt hvis han tar meg bakfra og jeg ligger på hånden og masserer klitoris. Da kommer jeg som en storm (og ofte han rett etterpå). Voila! Begge fornøyd 😊 Anonymkode: f305c...c66 Mange menn som ikke liker det. Bare les på KG Anonymkode: b5e3f...f87
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #13 Skrevet 25. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mange menn som ikke liker det. Bare les på KG Anonymkode: b5e3f...f87 Tull. Aldri møtt en mann som ikke har likt at jeg tar på meg selv når vi har sex. Anonymkode: 8e461...287 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #14 Skrevet 26. september 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Tull. Aldri møtt en mann som ikke har likt at jeg tar på meg selv når vi har sex. Anonymkode: 8e461...287 Ikke jeg heller men det er mange av de på KG. Anonymkode: b5e3f...f87
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #15 Skrevet 26. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ikke jeg heller men det er mange av de på KG. Anonymkode: b5e3f...f87 Jeg tror det er kvinner som utgir seg for å være menn, fordi de selv aldri har tatt på seg selv under sex og tror det er feil/flaut å gjøre det. Og jeg har vært ekstremt vill i trusa i mange år, jeg har vel ligget med halve Oslo snart. Ingen har klagd på at jeg tar på meg selv, de blir bare kåte og glade. Så mange kvinner klager over sexen, og så kommer det omtrent alltid frem at de aldri/knapt onanerer, at de ikke vil ta på seg selv under sex fordi det er mannens ansvar å gjøre det osv osv. Anonymkode: 8e461...287 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #16 Skrevet 26. september 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det er kvinner som utgir seg for å være menn, fordi de selv aldri har tatt på seg selv under sex og tror det er feil/flaut å gjøre det. Og jeg har vært ekstremt vill i trusa i mange år, jeg har vel ligget med halve Oslo snart. Ingen har klagd på at jeg tar på meg selv, de blir bare kåte og glade. Så mange kvinner klager over sexen, og så kommer det omtrent alltid frem at de aldri/knapt onanerer, at de ikke vil ta på seg selv under sex fordi det er mannens ansvar å gjøre det osv osv. Anonymkode: 8e461...287 Håper du har rett! Anonymkode: b5e3f...f87
Gjest HarryDotter Skrevet 27. september 2016 #17 Skrevet 27. september 2016 Den 25.9.2016 at 19.50, AnonymBruker skrev: Kan du ikke massere klitoris under sex? Jeg gjør alltid det og menn elsker det. Spesielt hvis han tar meg bakfra og jeg ligger på hånden og masserer klitoris. Da kommer jeg som en storm (og ofte han rett etterpå). Voila! Begge fornøyd 😊 Anonymkode: f305c...c66 Som mann er det latterlig deilig å kjenne fingrene hennes massere klitten villt, mens man tar henne i doggy. Da dulter fingrene borti pikken ved jevne mellomrom og det er herlig å kjenne. Er enda bedre å vite at hun da nyter stimuleringen med både kuken i seg OG massasje på klitt. Den 25.9.2016 at 19.54, Maleficenta skrev: Er kjedelig å måtte gi seg selv orgasme hver gang. Da kan man like godt holde seg til kun onanering. Dessuten føles det deiligere når mannen masserer klitoris enn når man selv gjør det. Bedre om ts fysisk viser han hvordan det er godt å masseres der, og så kan han prøve. Er enig i at som mann bør man prøve og teste allt på kvinnens kropp under sex. Gni og slikk mest mulig, men veldig ofte under selve samleie er det enklere for kvinnen selv å stimulere klitten, da det er fryktelig vanskelig å f.eks ta henne i doggy med litt kraft og tempo, samtidig som man skal på klønete vis få hånden rundt hoften hennes og ned på klitten. Å pule krever veldig mye energi fra mannen. Jeg tenker nå litt at det kanskje kan være lurt å variere stillinger og hva man gjør relativt ofte så kan jeg som mann få nærkontakt med hennes mest følsomme punkter. 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det er kvinner som utgir seg for å være menn, fordi de selv aldri har tatt på seg selv under sex og tror det er feil/flaut å gjøre det. Og jeg har vært ekstremt vill i trusa i mange år, jeg har vel ligget med halve Oslo snart. Ingen har klagd på at jeg tar på meg selv, de blir bare kåte og glade. Så mange kvinner klager over sexen, og så kommer det omtrent alltid frem at de aldri/knapt onanerer, at de ikke vil ta på seg selv under sex fordi det er mannens ansvar å gjøre det osv osv. Anonymkode: 8e461...287 Allt for mange kvinner som TROR og ikke vet når det kommer til sex ser det ut til. Helt riktig som du sier, bare GJØR det du som kvinne selv ønsker under sex. Vil du stimulere klitten selv så kjør på! Vil du at han skal massere den? Be han gjøre det! Vil du bli pult i den eller den stillingen så bare gi typen beskjed. Ta tak i deres egen nytelse kvinner 90% av menn elsker det!! Vi er kåte når vi har sex og vi liker en engasjert dame. Da føler vi oss trygge på at hun virkelig nyter sexen fordi hun selv tar tak og forklarer hva vi bør gjøre for å få henne i mål. Menn digger fitta de har sex med og vi driter i om den er rosa eller brun, liten eller stor, store eller små lepper osv. Om kvinner bare fikk 2 minutter i en manns hode under sex, ville samtlige bekymringer forduftet som en snøball i helvete
Gjest Annetnavn_ Skrevet 27. september 2016 #18 Skrevet 27. september 2016 16 minutter siden, HarryDotter skrev: Om kvinner bare fikk 2 minutter i en manns hode under sex, ville samtlige bekymringer forduftet som en snøball i helvete fra meg for at du sier det så tydelig.
Maleficenta Skrevet 27. september 2016 #19 Skrevet 27. september 2016 10 timer siden, HarryDotter skrev: Som mann er det latterlig deilig å kjenne fingrene hennes massere klitten villt, mens man tar henne i doggy. Da dulter fingrene borti pikken ved jevne mellomrom og det er herlig å kjenne. Er enda bedre å vite at hun da nyter stimuleringen med både kuken i seg OG massasje på klitt. Er enig i at som mann bør man prøve og teste allt på kvinnens kropp under sex. Gni og slikk mest mulig, men veldig ofte under selve samleie er det enklere for kvinnen selv å stimulere klitten, da det er fryktelig vanskelig å f.eks ta henne i doggy med litt kraft og tempo, samtidig som man skal på klønete vis få hånden rundt hoften hennes og ned på klitten. Å pule krever veldig mye energi fra mannen. Jeg tenker nå litt at det kanskje kan være lurt å variere stillinger og hva man gjør relativt ofte så kan jeg som mann få nærkontakt med hennes mest følsomme punkter. Allt for mange kvinner som TROR og ikke vet når det kommer til sex ser det ut til. Helt riktig som du sier, bare GJØR det du som kvinne selv ønsker under sex. Vil du stimulere klitten selv så kjør på! Vil du at han skal massere den? Be han gjøre det! Vil du bli pult i den eller den stillingen så bare gi typen beskjed. Ta tak i deres egen nytelse kvinner 90% av menn elsker det!! Vi er kåte når vi har sex og vi liker en engasjert dame. Da føler vi oss trygge på at hun virkelig nyter sexen fordi hun selv tar tak og forklarer hva vi bør gjøre for å få henne i mål. Menn digger fitta de har sex med og vi driter i om den er rosa eller brun, liten eller stor, store eller små lepper osv. Om kvinner bare fikk 2 minutter i en manns hode under sex, ville samtlige bekymringer forduftet som en snøball i helvete Menn trenger ikke å gi seg selv orgasme under sex
AnonymBruker Skrevet 27. september 2016 #20 Skrevet 27. september 2016 Overskriften er litt urettferdig, for han skal ikke gi deg orgasme. Som du sier lenger ned i teksten skal dere komme frem til det sammen, ved at du faktisk gir uttrykk for hva du liker og ikke liker. Når du i et halvt år har fokusert på ham og ikke gitt tegn til at du trenger noe antar selvsagt en uerfaren mann at du også er fornøyd. Det er jo du selv som har satt deg i denne situasjonen med å ha villedet ham. Så jeg kan jo se at det blir vanskelig å ta opp nå, seks måneder etterpå når du allerede har villedet ham de siste seks månedene. Du kommer jo ikke unna dette uten å snakke med ham. Mest sannsynlig ønsker han også at du skal være fornøyd, men han tror jo du er det allerede liksom. Samtalen går nok lettere enn du tror, men den hadde også vært langt lettere om du tok den for 5,5 mnd siden. Anonymkode: 7b8e7...790 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå