AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #1 Skrevet 24. september 2016 Jeg har nå holdt på med en fyr i rundt et halvt år. Han er veldig snill og vi har super sex. Vi har blitt enige om å være bare med hverandre. Men så har det seg sånn at vi bor på en veldig lite sted, og jeg er nabo med eksen. Jeg vet at vi aldri kommer til å bli kjærester igjen, men det er noe som trekker oss til hverandre. Vi er også veldig gode venner og har mange felles venner, så vi er masse på fest o.l sammen..Så om vi er på samme fest feks så havner vi som oftest opp i sengen sammen, han kan plutselig komme innom og da klarer vi ikke å holde hendene fra hverandre. Tror det har noe med det at vi kjenner hverandre så godt og vi har så bra sex sammen. Jeg har ikke så dårlig samvittighet for det som jeg burde ha heller kjenner jeg . Og jeg klarer ikke å si nei. Hva skal jeg gjøre? Burde jeg si det til han jeg dater? Eller skal jeg bare holde meg unna eksen helt og holdent? Anonymkode: 3272a...a66 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #2 Skrevet 24. september 2016 Hva tror du? Anonymkode: 2bbdf...7fd 7
Ananas. Skrevet 24. september 2016 #3 Skrevet 24. september 2016 Hva du skal gjøre? Du skal spørre deg selv: Vil jeg ha eksen, eller vil jeg ha han nye? Og da gir svaret seg selv.. Et par tilleggsutfordringer er at du har brutt tilliten til den nye, og det må du etter mitt syn være ærlig med ham om, så får det være opp til han om han ønsker å fortsette med deg. Den andre er at uansett om du nå velger eksen, den nye, eller velger den nye og mister ham når du forteller hva du har gjort, så må du ta stilling til om sexen (og kontakten) med eksen er så viktig for deg at du er villig til å la det ødelegge sjansene dine til å skape noe nytt med noen andre. Deretter må du handle ut fra det, enten du fortsetter i et forhold eller som singel.
Møringen Skrevet 24. september 2016 #4 Skrevet 24. september 2016 Så for å summere opp: Du har møtt en hyggelig og snill fyr og dere har bra sex. Dere har vært sammen i et halvt år. Og du har vært utro ofte med eksen din fordi du har mye bedre sex med han? Så noen kjappe spørsmål: Hvor lenge har du vært utro? Har du tenkt på følelsene hans? Har du tenkt til å innrømme at du har vært utro? Om jeg har misforstått noe så må du bare rette på meg. 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #5 Skrevet 24. september 2016 Vil ikke si jeg er utro da vi ikke er "sammen" enda. Jeg har virkelig prøvd å holde meg unna, men det er så vanskelig å si nei.. Jeg kommer aldri til å gå tilbake til eksen. Jeg og han er bare venner og har bra sex sammen.. Jeg tenker på følelsene hans, men jeg har vanskelig for å tro at noen kan være glad i meg så derfor tror jeg innerst inne at det ikke er noe "Big deal" om jeg har sex med eksen. Jeg er redd han stikker om jeg forteller om det, for jeg er veldig glad i han.. Vet ikke hva jeg skal gjøre faktisk 🙄 Anonymkode: 3272a...a66
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #6 Skrevet 24. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil ikke si jeg er utro da vi ikke er "sammen" enda. Jeg har virkelig prøvd å holde meg unna, men det er så vanskelig å si nei.. Jeg kommer aldri til å gå tilbake til eksen. Jeg og han er bare venner og har bra sex sammen.. Jeg tenker på følelsene hans, men jeg har vanskelig for å tro at noen kan være glad i meg så derfor tror jeg innerst inne at det ikke er noe "Big deal" om jeg har sex med eksen. Jeg er redd han stikker om jeg forteller om det, for jeg er veldig glad i han.. Vet ikke hva jeg skal gjøre faktisk 🙄 Anonymkode: 3272a...a66 Du synes det hadde vært greit hvis han du nå holder på med, også har regelmessig sex med sin "eks" mens han ser deg? Anonymkode: 4e7e5...c00
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #7 Skrevet 24. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil ikke si jeg er utro da vi ikke er "sammen" enda. Jeg har virkelig prøvd å holde meg unna, men det er så vanskelig å si nei.. Jeg kommer aldri til å gå tilbake til eksen. Jeg og han er bare venner og har bra sex sammen.. Jeg tenker på følelsene hans, men jeg har vanskelig for å tro at noen kan være glad i meg så derfor tror jeg innerst inne at det ikke er noe "Big deal" om jeg har sex med eksen. Jeg er redd han stikker om jeg forteller om det, for jeg er veldig glad i han.. Vet ikke hva jeg skal gjøre faktisk 🙄 Anonymkode: 3272a...a66 Da bør du jobbe med selvbildet ditt før du involverer deg i noen. Anonymkode: 4e7e5...c00
Møringen Skrevet 25. september 2016 #8 Skrevet 25. september 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil ikke si jeg er utro da vi ikke er "sammen" enda. Jeg har virkelig prøvd å holde meg unna, men det er så vanskelig å si nei.. Jeg kommer aldri til å gå tilbake til eksen. Jeg og han er bare venner og har bra sex sammen.. Jeg tenker på følelsene hans, men jeg har vanskelig for å tro at noen kan være glad i meg så derfor tror jeg innerst inne at det ikke er noe "Big deal" om jeg har sex med eksen. Jeg er redd han stikker om jeg forteller om det, for jeg er veldig glad i han.. Vet ikke hva jeg skal gjøre faktisk 🙄 Anonymkode: 3272a...a66 Dette sa du (som e antar e TS):"Jeg har nå holdt på med en fyr i rundt et halvt år. Han er veldig snill og vi har super sex. Vi har blitt enige om å værebare med hverandre. ". Du har brøte løftet ditt. Om han er FFen din, så brøt du fortsatt et stort løfte. Kordan vet du kordan HAN føler seg? Hvem gir DEG rett til å bestemme kordan han føler seg? Og om han bare er en FF for deg, hvorfor er du da redd for at han skal dra fra deg? Som du sa så har jo du bedre sex med eksen din. Det viker for meg som at dere to er kjærester og liker hverandre godt. Men du lar kåtskapen ta overhånd og ligger med esksen din med hver eneste gang du for kjangsen. Du vet det er feil og du føler deg forferdelig, men du prøver å overbevise deg selv om at det er greit: Fordi " vi ikke er "sammen" enda", "men det er så vanskelig å si nei", "vanskelig for å tro at noen kan være glad i meg", " ikke er noe "Big deal" om jeg har sex med eksen". Det at dere "ikke er "sammen" enda" er bare en dårlig unnskyldning, dere har lovet hverandre og bare være med hverandre. Det er rett å slett det samme som å bli kjærester. Det at det er "for vanskelig å si nei" er litt morsomt egentlig, se får deg at han gikk å knullet alle jentene han fikk kjangsen med "fordi det var for "vanskelig til å si nei" fordi "sexen var så bra". Hvordan hadde du følt deg? Det at det er "vanskelig for å tro at noen kan være glad i meg", er bare ditt dårlige selvtillit som snakker, og selv hatet ditt. Det gir ikke deg en unnskyldning for å behandle de som bryr seg om deg som dritt. Det at " ikke er noe "Big deal" om jeg har sex med eksen" er det dummeste e har hørt. Eksen slo du opp med av en grunn, når du går til eksen din istedenfor kjæresten din, så forteller det han at han ikke er bra nokk, at du ikke bryr deg om han. Det du gjør er at du utnytter han, bruker han. Det er ingen unnskyldning til dette, ingen. Det å dolke han gjentatte ganger i ryggen er en stor greie. Du burde fortelle han det nå! Fordi han vill finne ut av det, og når han gjør det, så kan e garantere at han slår opp med deg. Men om du innrømmer det, så kan det godt hende han tilgir deg. For da viser du i det minste at du stoler på han. Du kan ikke argumenter om at det er ok, når du sier du har gjort et løfte, og du må skjule det du har gjort for han. Alt du unngår og skjuler fra en person med vilje er noe du vet vill såre dem. Slutt og være så jævla egoistisk og vis at du bryr deg om han. Om du ikke er sikker på om han er glad i deg, så spør han. SÅ enkelt er det, dere er såpass nærme at det burde være null problem.
Raven Emerald Skrevet 25. september 2016 #9 Skrevet 25. september 2016 Ryddet for personangrep. Raven Emerald, mod.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #10 Skrevet 25. september 2016 1 time siden, Møringen skrev: Dette sa du (som e antar e TS):"Jeg har nå holdt på med en fyr i rundt et halvt år. Han er veldig snill og vi har super sex. Vi har blitt enige om å værebare med hverandre. ". Du har brøte løftet ditt. Om han er FFen din, så brøt du fortsatt et stort løfte. Kordan vet du kordan HAN føler seg? Hvem gir DEG rett til å bestemme kordan han føler seg? Og om han bare er en FF for deg, hvorfor er du da redd for at han skal dra fra deg? Som du sa så har jo du bedre sex med eksen din. Det viker for meg som at dere to er kjærester og liker hverandre godt. Men du lar kåtskapen ta overhånd og ligger med esksen din med hver eneste gang du for kjangsen. Du vet det er feil og du føler deg forferdelig, men du prøver å overbevise deg selv om at det er greit: Fordi " vi ikke er "sammen" enda", "men det er så vanskelig å si nei", "vanskelig for å tro at noen kan være glad i meg", " ikke er noe "Big deal" om jeg har sex med eksen". Det at dere "ikke er "sammen" enda" er bare en dårlig unnskyldning, dere har lovet hverandre og bare være med hverandre. Det er rett å slett det samme som å bli kjærester. Det at det er "for vanskelig å si nei" er litt morsomt egentlig, se får deg at han gikk å knullet alle jentene han fikk kjangsen med "fordi det var for "vanskelig til å si nei" fordi "sexen var så bra". Hvordan hadde du følt deg? Det at det er "vanskelig for å tro at noen kan være glad i meg", er bare ditt dårlige selvtillit som snakker, og selv hatet ditt. Det gir ikke deg en unnskyldning for å behandle de som bryr seg om deg som dritt. Det at " ikke er noe "Big deal" om jeg har sex med eksen" er det dummeste e har hørt. Eksen slo du opp med av en grunn, når du går til eksen din istedenfor kjæresten din, så forteller det han at han ikke er bra nokk, at du ikke bryr deg om han. Det du gjør er at du utnytter han, bruker han. Det er ingen unnskyldning til dette, ingen. Det å dolke han gjentatte ganger i ryggen er en stor greie. Du burde fortelle han det nå! Fordi han vill finne ut av det, og når han gjør det, så kan e garantere at han slår opp med deg. Men om du innrømmer det, så kan det godt hende han tilgir deg. For da viser du i det minste at du stoler på han. Du kan ikke argumenter om at det er ok, når du sier du har gjort et løfte, og du må skjule det du har gjort for han. Alt du unngår og skjuler fra en person med vilje er noe du vet vill såre dem. Slutt og være så jævla egoistisk og vis at du bryr deg om han. Om du ikke er sikker på om han er glad i deg, så spør han. SÅ enkelt er det, dere er såpass nærme at det burde være null problem. Nå fikk jeg faktisk opp øynene, jeg velger å avslutte alt med eksen nå, å fortelle han jeg dater om hva som har skjedd når han kommer senere idag.. Jeg gruer meg nå forferdelig men det må gjøres.. Takk for innspill! Anonymkode: 3272a...a66
Møringen Skrevet 25. september 2016 #11 Skrevet 25. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nå fikk jeg faktisk opp øynene, jeg velger å avslutte alt med eksen nå, å fortelle han jeg dater om hva som har skjedd når han kommer senere idag.. Jeg gruer meg nå forferdelig men det må gjøres.. Takk for innspill! Anonymkode: 3272a...a66 Sann skal det låte. Husk å være helt ærlig, ingen "damage control" eller pynting. Fokuser på han og vis at du elsker han. Mvh Møringen.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #12 Skrevet 25. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nå fikk jeg faktisk opp øynene, jeg velger å avslutte alt med eksen nå, å fortelle han jeg dater om hva som har skjedd når han kommer senere idag.. Jeg gruer meg nå forferdelig men det må gjøres.. Takk for innspill! Anonymkode: 3272a...a66 Du trengte en online skjennepreken fra en vilkårlig person på kvinneguiden for å forstå at det du gjorde ikke var helt bra? Tror du har større problemer enn kun en eks du ikke kommer over... Anonymkode: 8abed...d19
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #13 Skrevet 25. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du trengte en online skjennepreken fra en vilkårlig person på kvinneguiden for å forstå at det du gjorde ikke var helt bra? Tror du har større problemer enn kun en eks du ikke kommer over... Anonymkode: 8abed...d19 Som jeg sa tidligere, så sliter jeg med å tro at noen faktisk kan være glad i meg.. Jeg har vært i voldelige forhold og vært veldig langt nede.. Jeg går regelmessig til psykolog. Og den eneste som faktisk har vist at han var glad i meg var eksen min.. Som jeg hadde et forhold til i 4 år. Når jeg tenker etter kan jo det faktisk være en av grunnene til at jeg alltid flykter tilbake til han. Anonymkode: 3272a...a66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå