Gå til innhold

Kinkig situasjon jeg vil ut av.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har klart å bli skikkelig betatt av sjefen min! Det er positivt i den forstand at jeg gjør en ekstra innsats på jobb. Har alltid gjort en god innsats, men nå gjør jeg en veldig innsats, for at han skal like meg og være fornøyd med meg. Det kom ganske brått disse følelsene, etter vi hadde sex en gang i fylla. Jeg vet at ikke det kan bli noe og det burde det heller ikke bli mtp at sånne relasjoner på arbeidsplassen fort kan bli krøll. 

Jeg blir ekstra glad når han er i nærheten. Det er jo en god følelse, men ikke noe jeg vil dyrke, da det uansett aldri vil bli noe mere. Så spørsmålet mitt er, hvordan bli kvitt disse følelsene? Bytte jobb er helt, helt uaktuelt! Han vet ikke hvordan jeg føler, å jeg kommer heller ikke til å fortelle det. Men jeg blir jo litt lei meg når jeg føler som jeg gjør og vet at det aldri vil kunne føre noe sted. Noen gode råd? Eller må jeg bare håpe på at det hele "dør ut" ?

Anonymkode: 1df0f...f92

Videoannonse
Annonse
Gjest Kariannne
Skrevet (endret)

.

Endret av Kariannne
Skrevet
2 minutter siden, Kariannne skrev:

Ingen? 

Hvorfor har du sex med sjefen din? Vil du oppnå fordeler?

Anonymkode: 0fe88...b71

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Kariannne skrev:

Ingen? 

Hvorfor kan du ikke bytte jobb?

Anonymkode: 05ee6...def

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har du sex med sjefen din? Vil du oppnå fordeler?

Anonymkode: 0fe88...b71

Absolutt ikke. Vi hadde drukket og det ene førte til det andre. 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan du ikke bytte jobb?

Anonymkode: 05ee6...def

For jeg er veldig glad i jobben min å da vil jeg heller kjenne på disse følelsene om alternativet var å bytte jobb eller avdeling. Men hadde vært fint å slippe å være så deppa over det her.

Skrevet

Hjelpes, du er altså da litt forelsket i sjefen din etter et ligg...

Skrevet
9 minutter siden, O.G. skrev:

Det vekket vel kanskje noen følelser som har ligget der ganske lenge. Vanskelig å forklare... Ser jo vedkommende hverdag, hele uka i rundt 10 år. Vi har alltid hatt en god tone, og jeg har alltid hatt likt han som person.

Skrevet

Hva er greia her? Er han gift? Eller er du i et forhold?

Anonymkode: eee38...3ff

Skrevet
10 minutter siden, O.G. skrev:

Ha ha. Det er faktisk mulig å bli forelsket etter å ligget med noen. Det er mye kommunikasjon, flørt, blikkontakt, fysisk kontakt, bekreftelse, hormoner osv. Og hun kjenner han fra før. Blir man betatt, kan man lett blir forelsket også.

Anonymkode: 96aae...78d

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia her? Er han gift? Eller er du i et forhold?

Anonymkode: eee38...3ff

Nei, og nei. Men jeg har intrykk av at han kun liker meg som en venn / ansatt. Det er greia. Han flørtet litt etter sexen og ville treffe meg utenom jobb, men så ble det plutselig stille fra han og vi hadde en liten prat hvor han sa det var best å ikke la det utvikle seg. Jeg sa jeg var helt enig å det er jeg jo. Kan fort bli veldig mye tull å ha et forhold med sjefen sin, med tanke på andre ansatte, skaper fort dårlig stemning. 

Skrevet

Om jeg var sjefen til sjefen din, så hadde det ikke vært du som skulle skifte avdeling, men han.  Å ha sex med en underordnet er å utnytte sin posisjon, og det skal aldri en leder gjøre!  Mitt inntrykk blir ikke bedre av at det skjedde i fylla. 

Ser for meg to alternative scenarier om du fortsetter å jobbe sammen med ham.  Enten er han en ordentlig sjef, angrer grusomt nå, og kommer til å holde deg på avlengdes avstand videre.  Eller han er en dust, og tar de mulighetene han får. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg føler han har prøvd å unngå meg etter vi ble enige om at dette ikke kunne skje igjen. Men det er bare en følelse jeg har. Men mye mulig han vil holde meg på avstand. Men det er så utrolig kjipt å ha disse følelsene for noen jeg aldri vil kunne få gjengjeldt det jeg føler. Kan man få de følelsene til å forsvinne?

Skrevet

Aldri drikk alkohol mer når han er i nærheten. Skal der i noe slikt lag en gang, så ikke bli med å vorspiel før det starter.

Søk etter nye jobber. 

Meld deg inn på en date-side, og prøv å date så mange andre som mulig for å komme over ham. 

Pass på å ikke bruke noe smiley-face el.l. i e-poster/sms'er til ham. 

Ikke send e-post/sms til ham om det virkelig ikke trengs. 

Ta en hvit løgn om at du har fått deg en kjæreste, hvis dere snakker sammen (selv om du bør unngå det så godt det lar seg gjøre). Det bør få han til å "gå litt inn i seg selv", og ikke gå etter deg.

Anonymkode: 705b6...8a4

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri drikk alkohol mer når han er i nærheten. Skal der i noe slikt lag en gang, så ikke bli med å vorspiel før det starter.

Søk etter nye jobber. 

Meld deg inn på en date-side, og prøv å date så mange andre som mulig for å komme over ham. 

Pass på å ikke bruke noe smiley-face el.l. i e-poster/sms'er til ham. 

Ikke send e-post/sms til ham om det virkelig ikke trengs. 

Ta en hvit løgn om at du har fått deg en kjæreste, hvis dere snakker sammen (selv om du bør unngå det så godt det lar seg gjøre). Det bør få han til å "gå litt inn i seg selv", og ikke gå etter deg.

Anonymkode: 705b6...8a4

Han går ikke etter meg. Det er vell heller jeg "som går" etter han. Jeg tror ikke han er betatt av meg i det hele tatt.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det vekket vel kanskje noen følelser som har ligget der ganske lenge. Vanskelig å forklare... Ser jo vedkommende hverdag, hele uka i rundt 10 år. Vi har alltid hatt en god tone, og jeg har alltid hatt likt han som person.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ha ha. Det er faktisk mulig å bli forelsket etter å ligget med noen. Det er mye kommunikasjon, flørt, blikkontakt, fysisk kontakt, bekreftelse, hormoner osv. Og hun kjenner han fra før. Blir man betatt, kan man lett blir forelsket også.

Anonymkode: 96aae...78d

Vel, det er sjefen, det skal ikke skje det der med å pule sjefen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...