Gå til innhold

glattbarbert

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det sexy eller ikke å være glattbarbert som mann/kvinne ?

Er det pedo å synes det er pent ?

Jeg er glattbarbert selv å synes det ser best ut på menneskenekroppen

Anonymkode: 2fff3...637

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sexy. Kjønnshår er like ekkelt som det høres ut som. Uansett hvilket kjønn du er. 

Anonymkode: e6287...404

Skrevet

Det er jo forskjellig hva folk synes om det. Selv liker jeg det bedre at damer har litt hår. Bedre om det er litt klippet enn at det er glattbarbert. 

Selv synes jeg det er behagelig å være barbert på pungen. Men beholder resten av håret der nede. 

Skrevet

Ja, det er pedo å synes det er pent. Voksne mennesker skal ikke gå rundt og se ut som barn nedentil.

Anonymkode: a1e34...013

Skrevet

Jeg personlig liker å være glatt nedentil. Men hva partner er eller andre for den saksskyld, bryr jeg meg pent lite om. Så lenge det er stelt, og partner trives med det, er jeg fornøyd.:)

• Liker 1
Skrevet

Hvis det er pedo å like glattbarbert kjønn, så er det også pedo å like hårløse legger og underarmer. Så da er det mange pedoer der ute.

Personlig har jeg ikke så stor mening verken fra eller til.

• Liker 1
Skrevet

Glattbarbert er fint. De som kaller det pedo er tette i hodet!

• Liker 1
Skrevet

det er ikke pedo å være glattbarbert, men personlig syns jeg busk er mer sexy. liker liksom "mysteriet" med at du ikke kan se hele greia hehe....

Anonymkode: c3248...f07

Skrevet

Jeg synes det er penest med litt hår, men det er ikke pedo å like glatt heller. Jeg bare synes ikke dete r særlig pent. Ser rart ut. På samme måte som en katt uten hår bare ser litt feil ut, så synes jeg et voksent kjønnsorgan som er helt uten hår bare ser feil ut.

Anonymkode: 6c16d...0c2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...