Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2004 #1 Skrevet 18. november 2004 Har i lengre tid vridd hodet mitt for å finne en passende julegave til min kjære. Aner rett og slett ikke hva jeg skal finne på. Ikke har han noen hobbyer heller. Vet at han har lyst på en ny pc, men det er for dyrt. Den han har lyst på koster rundt 10 000, så det er uaktuellt. Da duger den gammle hans en stund til. Klær er helt fånyttes for meg å kjøpe til han da det er vanskelig å finne str. som passer. Vil jo ikke risikere å gi han noe som er for liten i str. Han hadde nettopp bursdag og da fikk han varmeteppe og en flaske cognag. Så hva i heiteste skal jeg finne på til jul? Har lyst til å gi han DEN gaven. Noe som virkelig forteller han om mine følelser for han (jeg sier det jo støtt og stadig også)... Er det noen her som har noen super gode ideer?
Arkana Skrevet 18. november 2004 #2 Skrevet 18. november 2004 En ferietur Playstation/X-box m/spill Ny mobiltelefon
Lille Bø Skrevet 18. november 2004 #3 Skrevet 18. november 2004 Det var en klok sjel som på en eller annen side her inne (husker ikke, det er jo så mange!! ) som kom med et forslag jeg har STORE planer om å bruke: Lag et pent gave/klippekort der du skriver inn f.eks. 10 klipp, hvor du skal gi ham full kroppsmassasje. Kjøp gjerne med diverse oljer og legg ved kortet/gaven. Når han har nådd f.eks. 5 klipp, så kan du der skrive at en overraskelse venter. Det kan være alt fra en middag ute, en kinotur, eller hva enn hjertet begjærer. Og det samme kan du gjøre når han har ett klipp igjen. Det vet jeg min kjære vil sette veldig pris på ihvertfall!! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå