AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #1 Skrevet 24. september 2016 Leser om menn som kommer for fort. Mine sexpartnere (3 stk) har gjerne kommet rundt 10-15 min. Ikke sikker på tiden i grunn, men har ikke gått så fort at jeg føler jeg ikke har fått noe ut av det. Men leser så mye om menn som kommer for fort. Er det fordi de damene de har sex med er så flinke og at de har det så godt at de ikke klarer å styre seg? Er det noe feil med meg siden det tar 10-15 min? Eller er det bare at menn er forskjellige? Anonymkode: 425b9...715
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #2 Skrevet 24. september 2016 menn er forskjellige Anonymkode: 5958b...5c1
Gothminister Skrevet 24. september 2016 #3 Skrevet 24. september 2016 Det handler om erfaring. En erfaren mann kan komme når han selv ønsker det. Men det kan selvsagt også være somatiske ting som gjør at en mann ikke kan kontrollere. Er problemet stort, oppsøk lege, litt bedre en seksualforumet på KG.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #4 Skrevet 24. september 2016 24 minutter siden, Gothminister skrev: Det handler om erfaring. En erfaren mann kan komme når han selv ønsker det. Men det kan selvsagt også være somatiske ting som gjør at en mann ikke kan kontrollere. Er problemet stort, oppsøk lege, litt bedre en seksualforumet på KG. Kontakte lege siden de jeg har hatt sex med kommer etter 10-15 min? Er det så uvanlig altså? Anonymkode: 425b9...715
applestories Skrevet 24. september 2016 #5 Skrevet 24. september 2016 "Han kommer for fort, er det noe feil med meg?" "Han kommer ikke for fort, er det noe feil med meg?" Svaret på begge er et klart og tydelig NEI. 1
Gothminister Skrevet 24. september 2016 #6 Skrevet 24. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kontakte lege siden de jeg har hatt sex med kommer etter 10-15 min? Er det så uvanlig altså? Anonymkode: 425b9...715 Det er vel mennene som kommer for tidlig. Så du trenger ikke lege. Om 10-15 min er for fort, har selvsagt med erfaring og alder å gjøre. Etter min erfaring er det ikke vanskelig og holde på opp mot en time. Som sagt, en erfaren frisk voksen mann kontrollerer dette selv.
Gothminister Skrevet 24. september 2016 #7 Skrevet 24. september 2016 Et øyeblikk siden, applestories skrev: "Han kommer for fort, er det noe feil med meg?" "Han kommer ikke for fort, er det noe feil med meg?" Svaret på begge er et klart og tydelig NEI. Og om man ikke vet dette du her skriver. Er man ikke voksen nok til å ha sex. Jentunger og guttunger som ikke vet bedre. Burde vente noen år.
Paradoxx Skrevet 24. september 2016 #8 Skrevet 24. september 2016 Hvor gammel er du, og hvor gamle er guttene du har hatt sex med? For er par år siden kom jeg etter 2-3 min med penetrering, nå å en del sexpartnere senere, kan jeg vell holde så lenge jeg egentlig vil, med litt variasjon. Jeg er 22.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #9 Skrevet 24. september 2016 Mannfolk er annerledes, ingenting rart med det. Min holder ut mellom 5-10 min, til 3 timer ++ elns (Med pause da, å isbiter for å kjøle oss ned 😊). Jeg er også hans første, så med han varierer det med fra gang til gang å hva vi er i humør til. ☺ Eksen pleide ikke holde ut mer enn 5 min på en god dag. Ingenting galt med deg, bare at folk er anderledes å ikke alle mannfolk føler behov for å få det til å vare så lenge. Anonymkode: 5db76...be1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå