Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, 25 dager over ikm. Det er snart 8 uker siden første dag av siste menstruasjon. Så langt har jeg tatt 5 negative tester. 

5 september var jeg på Haukeland for gynekologisk undersøkelse for å sende inn søknad til IVF-klinikken etter 3 år og 6 mnd med prøving. Der forteller hun meg at jeg har tykk slimhinne, og at mestsannsynlig var TR på vei, men at dette også var tegn på en tidlig graviditet. Hun kunne også se noe i livmoren som kunne være begge nevnte. Her var jeg da 6 dager over ikm. 

I går, ringte hun meg da hun venter på noen blodprøver for å sende søknaden. Og siden hun ikke hadde mottatt noe, lurte hun på om jeg var gravid. Vi ble derfor enig om at jeg skulle komme opp på KK for å ta hormonprøven og for å måle hcg for å få et endelig svar i løpet av neste uke. 

Men etter at jeg tok test i dag tidlig, som også ble negativ føler jeg at alt håpet forsvant. Sist uke var jeg veldig optimistisk på graviditet selv om jeg bare har fått negative tester. Men nå forbereder jeg meg bare på å få bekreftet de negative testene. 

Er det noe håp fremdeles på graviditet, er det noen som har hatt lignende opplevelse?  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...