Gå til innhold

Er det noe galt med den øverste testen? (

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begge er tatt i samme prøve. Synes den ser så rar ut. 

TEST 24..jpg

TEST MINDRE.jpg

Og hva tror dere testene viser?

Anonymkode: c887e...1be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns de ser normale ut. Ser ingen strek, dessverre.

Skrevet

ser heller ikke noe unormalt

Anonymkode: 3b836...ef9

Skrevet

Ser normale ut for min del. 

Anonymkode: 4bd59...494

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ser normale ut for min del. 

Og de ser for øvrig negative ut. 

Skrevet

Ikke så lett å få frem på bildet, men det jeg lurte på var om testen var ødelagt? Eller om de skal se sånn ut? Det er/var to rosa streker. Det skal vel bare være én? På den nederste er det ingen strek i det hele tatt :) Prøver ikke å bli gravid, men alle slike tråder blir flyttet inn hit, så tenkte at jeg like gjerne kunne poste her :/

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så lett å få frem på bildet, men det jeg lurte på var om testen var ødelagt? Eller om de skal se sånn ut? Det er/var to rosa streker. Det skal vel bare være én? På den nederste er det ingen strek i det hele tatt :) Prøver ikke å bli gravid, men alle slike tråder blir flyttet inn hit, så tenkte at jeg like gjerne kunne poste her :/

Det er jo en strek på hver av de testene? Om det er en strek i tillegg til den som er der da er du gravid. Men ser ingen flere streker her så du er nok ikke det. De ser ut som de skal.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo en strek på hver av de testene? Om det er en strek i tillegg til den som er der da er du gravid. Men ser ingen flere streker her så du er nok ikke det. De ser ut som de skal.

Nei, jeg snakker om at det er to streker til, i tillegg til kontrollstreken. Derfor spurte jeg her, om den er ødelagt? Det kommer ikke frem på bildet, tydeligvis. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg snakker om at det er to streker til, i tillegg til kontrollstreken. Derfor spurte jeg her, om den er ødelagt? Det kommer ikke frem på bildet, tydeligvis. 

Om det er 2 streker til er testene ugyldige. Det skal bare komme 1, evt 2 om du er gravid. Ikke 3.

men på bilde er det kun 1 strek, ikke antydning til å se flere heller.

Anonymkode: 1d47e...aba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...