Gå til innhold

Tips til praktiske og pene innesko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min går mye i skjørt. Hun har noen par høyhælte sko stående hos meg. Naboene har klaget på skrittlyd. Jeg har derfor tenkt å løse problemet og samtidig overraske kjæresten. Kjøpe noen pene og behagelige sko til henne. Gjerne sandaler med litt hæl, men ikke stilett. Noen tips?

Anonymkode: 0b782...9b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor må man gå med høyhælte sko inne? Samme om man bruker skjørtet osv vel.... 

Anonymkode: 57d07...701

• Liker 3
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må man gå med høyhælte sko inne? Samme om man bruker skjørtet osv vel.... 

Anonymkode: 57d07...701

Me like;) Hun også. Men nå var det ikke høyhælte sko jeg spurte om.

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh... jo! Du spurte etter sandaler med litt hæl. Kjøp heller noen Flattered innesko til henne. De er i ballerinafasong og er utrolig superdeilige å gå med inne. Ser ikke ut som  tøfler, men føles som det. 

Anonymkode: 6c4d3...037

• Liker 2
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh... jo! Du spurte etter sandaler med litt hæl. Kjøp heller noen Flattered innesko til henne. De er i ballerinafasong og er utrolig superdeilige å gå med inne. Ser ikke ut som  tøfler, men føles som det. 

Anonymkode: 6c4d3...037

Med litt hæl tenkte jeg max noen få cm og ikke stiletthæler som er åtte cm + Ellers takk for tipset.

Skrevet

Hvorfor ikke vanlige tøfler?

Anonymkode: 72c60...09e

• Liker 1
Skrevet
Den 24. september 2016 at 12.27, AnonymBruker skrev:

Var det ikke høyhælte sko du spurte om, når du spesifikt skrev "sandaler med litt hæl"? Er ikke sandaler med hæl høyhælte sko? *klø seg i hodet*

Anonymkode: fa64e...01a

• Liker 1
Skrevet

Du vet, å gå med hæler er ikke særlig ergonomisk og hvis hun går med hæler hele dagen burde hun i hvert fall gå med flate sko inne.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...