Gjest x Skrevet 18. november 2004 #1 Del Skrevet 18. november 2004 :o Har begynt med rosenterapi.. vet ikke om dette er årsaken, men i det siste har jeg drømt at jeg er ute å går.. Noen ganger i mørket andre ganger i dagslys.. Alltid ute i friluft, med fjell eller astfalt.. Tidligere har jeg truffet jenter som jeg ikke kjenner underveis og vi har slått følge mot målet.. nå i det siste har flere av mine mannlige kolleger vært med på gå turen... prøvd å søke dette opp på drømmetydningssteder.. men blir ikke kolkere... hva kan dette være ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 18. november 2004 #2 Del Skrevet 18. november 2004 Bare et tips: Hvis du drømmer om biler, hus eller båter og slikt, så drømmer du om deg selv og hvordan du har det inni deg. Nå har du kanskje kommet deg fri! Du er ute av huset (selv om det ikke er relevant i drømmen) - du er ute og går tur. Noen ganger er du lettere til sinns (lyst ute), andre ganger litt mørk til sinns (mørkt ute). Du har også invitert andre til deg - jenter du ikke kjenner, det kan være andre sider ved deg selv. Og så føler du kanskje at du har fått det lettere på jobben? Det som er viktigere enn hva selve symbolene i drømmen betyr, er dine egne følelser rundt dette? Er det behagelig å gå ute i frisk luft? Eller føler du deg litt avkledt på en måte? Hva føler du når det er dag kontra natt? Og hva føler du mht til disse jentene du har med deg på tur? Snakker dere sammen, eller er dere tause sammen? Liker du dem, liker dem deg... Osv osv... Jeg vet jo ingenting om livet ditt - bortsett fra drømmen din, så du har svaret.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2004 #3 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg hadde slike vandre-drømmer da jeg begynte å jobbe med meg selv. Det høres ut som om det er din indre vei du har tatt fatt på. De andre menneskene kan stå for kvaliteter hos deg, både gamle og nye erkjennelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå