Februarbarn Skrevet 24. september 2016 #1 Skrevet 24. september 2016 Hei! Min gamle polar har pensjonert seg og som aktiv mosjonist og gruppeinstruktør har jeg gjort meg avhengig av å ha en slik klokke. Jeg var veldig fornøyd med min gamle, men nå må jeg ha ny. Har sett litt på Polar A30, og den er nydelig i design! I tillegg er den prisvennlig for en student (1499 på XXL), uten belte (har likevel hørt at dette kan vise mer unøyaktig puls??), og reimen kan byttes ut med andre farger. Dette er en klokke jeg ut fra utseende også kan kunne bruke i hverdagen på skole og jobb! Noen her med erfaringer med denne? Eller tilsvarende til under 2500 kroner? Jeg er ikke i behov av en klokke med GPS, men den må vise puls/kalorier/gjerne ha aktivitetsmåler og være enkel i designet.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #2 Skrevet 24. september 2016 Jeg er veldig fornøyd med den. Anonymkode: c9cfd...26b
-jk- Skrevet 26. september 2016 #3 Skrevet 26. september 2016 Jeg ga 1599,- for M400 inkl. pulsbelte på G-Max. Veldig fornøyd med den, GPS og alt. Men du kan ikke bytte rem da.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #4 Skrevet 26. september 2016 Er veldig fornøyd med A360 min Unøyaktigheten er ikke stor. Jeg har sammenliknet. Anonymkode: 44b04...652
jegerenenhjørning Skrevet 28. september 2016 #5 Skrevet 28. september 2016 Jeg har hatt a360 i et halvt år. Bruker den i hverdagen og som pulsklokke og treningsarmbånd. Trener styrke, yoga og kickboksing. Den har fått juling på alle måter (trener med kettlebells, så i svingen lander ofte en 16-20kg kule på klokkeskjermen). Ikke en ripe! Mektig imponert. I tilleg synes jeg den gir meg gode målinger, og det jeg trenger på trening. Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå