Gjest x Skrevet 18. november 2004 #1 Del Skrevet 18. november 2004 I barndomshjemmet mitt, har jeg og mine søsken opplevd mye rart.. Noen av oss har "sett" damer og andre troll.. Selv har jeg kun hørt lyder + en gang en annen familiemedlem(som var død) rope på meg.. Har flyttet ut og bosatt meg i et nyere hus(60-tallet), men her er det ofte jeg føler en eller et eller annet "henger" over meg, iaktar meg så fort jeg er alene.. evt alene med barnet vårt.. Kan dette ha rot i virkeligheten? Eller kan det bare være noe som henger igjen fra barndomshjemmet mitt? litt småredd jeg da... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 18. november 2004 #2 Del Skrevet 18. november 2004 Det kan hende at det bare er fantasifoster, når man er liten er det lett å innbille seg sånt, spesielt i en situasjon hvor andre sier at de har sett eller hørt noe skummelt. Klart det kan henge igjen. Det kan også hende at det faktisk finnes ting som ikke alle ser og hører, og at din familie er spesielt mottagelige for slikt. Uansett synes jeg ikke du skal være redd, for frykt forsterker negative følelser og du blir enda reddere. Konfronter frykten, finn ut hva du er redd for, kanskje du finner ut av deg selv at det bare er skummelt fordi du synes det er skummelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metteflette Skrevet 18. november 2004 #3 Del Skrevet 18. november 2004 Reagerer barnet ditt?? Sover det godt om natten, blid og fornøyd?? Hvis du føler barnet plukker dette opp, så ville jeg ha kontaktet noen. Det du kan gjøre for din egen del er å ta røkelse, tenn den og ta deg en runde der du føler det er verst og si bestemt: Dette er mitt hjem og du hører ikke til her. Gå din vei! Før røkelsen opp og ned mens du går rundt. Dette kan hjelpe litt for din egen del også, for da føler du at du har gjort noe med det. Lykke til! Send meg en PM så har jeg evt telefonnummer til noen som fikser dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå