Gå til innhold

Er det noen som virkelig har 'satt seg inn i' Jehovas vitner..

Anbefalte innlegg

Skrevet

...Som ikke tror det er sant?

Jeg synes at uansett hva jeg spør om så finnes det svar. Et godt begrunnet også ift Bibelen.

Men hadde det vært så lett hadde vel alle vært vitner? Ser etter gode nyanserte argumenter her.

Anonymkode: c924c...c21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er ikke nyansert svar, men hvorfor skal jeg bruke tid på å sette meg inn i noe som overhodet ikke interesserer meg og som jeg vet er totalt uaktuelt?

Nei, jeg har ikke satt meg inn i det. Religion interesserer meg kun marginalt. 

• Liker 5
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes at uansett hva jeg spør om så finnes det svar. Et godt begrunnet også ift Bibelen.

Men hadde det vært så lett hadde vel alle vært vitner? Ser etter gode nyanserte argumenter her.

Men da har du en tro i utgangspunktet. Og du ser på bibelen som en autoritet i utgangspunktet?

Da har du nok langt lettere for å godta svarene du får, enn f.eks. meg. Eller Cata over her ;)

Anonymkode: 8ddfd...b92

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

.

Endret av Virilja
Skrevet (endret)

.

Endret av Virilja
Skrevet

Jada, jeg har masse erfaring fra Jehovas Vitner, har familiemedlemmer som er det.

Skrevet
På 24.9.2016 den 9.31, AnonymBruker skrev:

Har heldigvis bedre ting å foreta meg enn å sette meg inn i våset til alle mulige sekter :) Ler dog godt av dem der de står og deler ut magasinene sine mens vi andre går på jobb :)

Anonymkode: aeb54...a3b

Skrevet

Min tidligere sjef var jw. Jeg fikk høre mye ganske ofte, jeg vet ikke hva jeg tror eller ikke tror, men er ikke jw selv. 

Anonymkode: caa9d...9d9

Skrevet

Virkelig ts? Har du egentlig spurt noen kritiske spørsmål til denne dommedagssekten?

Hva med f.eks. disse:

http://www.bible.ca/jw-questions.htm

Vi venter gjerne på svar i denne tråden.

Anonymkode: fd4b7...b0e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...