AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #1 Skrevet 24. september 2016 Hei, bestilte vognpynt, smokkelenke, heklet sutteklut og en kortere vognpynt med fin bamse på til noen som nylig har fått barn. Vi møtes ikke så ofte og jeg har ikke fått gitt gave. Er det innafor å gi dette som en dåpsgave? Har ikke så god råd så dette er dyrt for meg. Hvert fall hvis jeg skal gi noe annet i dåp i tillegg. Men vil ikke meg ut heller med tanke på gaver og slik. Noen tanker? Anonymkode: 04a16...a24
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #2 Skrevet 24. september 2016 Vil ikke dumme meg ut* Anonymkode: 04a16...a24
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #3 Skrevet 24. september 2016 Er du venninne av dåpsbarnets mor, eller er du i slekt med dem? Uansett må man ikke gi noe som er så dyrt at det bare blir knekkebrød uten pålegg på deg selv resten av måneden, hvis du skjønner. Anonymkode: 0a676...e51 1
Gjest lipgloss Skrevet 24. september 2016 #4 Skrevet 24. september 2016 Syns det hørtes ut som en fin dåpsgave jeg ville likt dette veldig godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå