AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #1 Skrevet 23. september 2016 Kjære forumbrukere Hvorfor er dere så negative til absolutt alt? Spør om råd i kjærlighet og får "dump han" som svar i 90% av tilfellene. Spør om noe med kjæledyret? Avlivelse neste. Seksualitetforumet? Enten er du ekkel eller så er du 12 år. Det er så og si umulig å få et positivt svar her i forumet, et som ikke går ut på at en skal dumpe typen/dama, eller hvor "enkelt" det er å gjøre sånn-og-sånn. Brenn ned huset i stedet for å mal over den rare fargen (satt litt på spissen så klart). Internett kan brukes til å være litt positive og spre litt glede også. Don't be a dick. Anonymkode: beb19...940 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #2 Skrevet 23. september 2016 Folk er bare ærlige. Anonymkode: 47c1d...fed 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #3 Skrevet 23. september 2016 Av og til lurer jeg på hvilket land disse kg brukene bor i for det ligner ikke Norge folk er mye hyggelige RL. Anonymkode: 4bfc4...aee
Lofilteret Skrevet 23. september 2016 #4 Skrevet 23. september 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Av og til lurer jeg på hvilket land disse kg brukene bor i for det ligner ikke Norge folk er mye hyggelige RL. Anonymkode: 4bfc4...aee Må si meg litt enig i dette ja.
Bjørg47 Skrevet 23. september 2016 #5 Skrevet 23. september 2016 6 minutter siden, Betrakteren skrev: Må si meg litt enig i dette ja. Nei, her kan man si sin mening fordi man er anonym, mange tør ikke det i dagens Norge.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #6 Skrevet 23. september 2016 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Av og til lurer jeg på hvilket land disse kg brukene bor i for det ligner ikke Norge folk er mye hyggelige RL. Anonymkode: 4bfc4...aee I RL juger folk, Anonymkode: 634e7...6fa
Gothminister Skrevet 24. september 2016 #7 Skrevet 24. september 2016 12 timer siden, Bjørg47 skrev: Nei, her kan man si sin mening fordi man er anonym, mange tør ikke det i dagens Norge. Du har nok mer rett en det mange KG brukere forstår. Det er kun på anonyme forum man får frem de ærlige meninger til folket. Man skriver det man mener og man skriver for å sette ting litt på spissen. Det skaper debatt og det er vel derfor vi er her på KG. 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #8 Skrevet 24. september 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: I RL juger folk, Anonymkode: 634e7...6fa Ja for det skjer jo aaaaaldri på kg Anonymkode: 4bfc4...aee
Gjest antbug Skrevet 24. september 2016 #9 Skrevet 24. september 2016 Min teori er at det blir stadig færre steder vi kan få ut negativitet, aggresjon og annet gørr. Vi skal være så prektige, flink, snille, korrekte og nesten perfekte i alt vi viser utad, men folk er folk og for mye innestengt gruff er ikke bra. Det må jo ut på et vis, og det er heldigvis fortsatt mulig å poste anonymt og under nick på nettet. Så da sier vi akkurat det vi føler for, og kanskje litt av det vi tenker men ikke tør å si i det virkelige livet. Lar den mørke siden også få slippe til, så får vi balansert ting en smule. Og så blir det jo som gothministeren sier litt mer livlige debatter når ikke alt pakkes inn og er supersaklig
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #10 Skrevet 24. september 2016 Fordi så mye på KG er så idiotisk at det trenger en kraftsalve tilbake. Enkelte spør om så teite ting og ER teite at jeg lurer på om hvordan de i det hele tatt har klart å skrive selv via data/mobil. Lurer på om det er manage som bruker taleregistrator som skriver ting på data/mobil for de i enkelte tilfeller. Anonymkode: 72704...345 1
Gothminister Skrevet 24. september 2016 #11 Skrevet 24. september 2016 14 minutter siden, antbug skrev: Min teori er at det blir stadig færre steder vi kan få ut negativitet, aggresjon og annet gørr. Vi skal være så prektige, flink, snille, korrekte og nesten perfekte i alt vi viser utad, men folk er folk og for mye innestengt gruff er ikke bra. Det må jo ut på et vis, og det er heldigvis fortsatt mulig å poste anonymt og under nick på nettet. Så da sier vi akkurat det vi føler for, og kanskje litt av det vi tenker men ikke tør å si i det virkelige livet. Lar den mørke siden også få slippe til, så får vi balansert ting en smule. Og så blir det jo som gothministeren sier litt mer livlige debatter når ikke alt pakkes inn og er supersaklig Jeg støtter din teori her. På et anonymt forum kan vi dra det litt lengre en hva vi gjør i den virkelige verden. Personlig så diskuterer jeg aldri islam på en negativ måte, langt mer diplomatisk. Det handler om sosial kompetanse. Her på KG trenger vi ikke en slik kompetanse. Hva andre anonyme måtte mene om Gothminister, er totalt uinteressant. Jeg er ikke Gothminister.
Bjørg47 Skrevet 24. september 2016 #12 Skrevet 24. september 2016 3 timer siden, Gothminister skrev: Du har nok mer rett en det mange KG brukere forstår. Det er kun på anonyme forum man får frem de ærlige meninger til folket. Man skriver det man mener og man skriver for å sette ting litt på spissen. Det skaper debatt og det er vel derfor vi er her på KG. Smart mann du. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå