Gå til innhold

Frisører = inkompetente???

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal

så jeg som jobber hos nikita kan ikke klippe, selv om jeg har fire års utdannelse som alle andre frisører? hvis jeg begynner i en annen salong, f.eks adam & eva, så blir jeg mye flinkere med en gang? hehe, blir for dumt.

og med snarveier, mener du frisørskolen? hvor de går 6mnd på skole og er lærling i 3,5 år? AKKURAT det samme som på adam & eva sin skole?

OK, så var jeg kanskje litt rask i vendingen. Men her i byen har Nikitafrisørene et veldig frynsete rykte. Selv har jeg vært der en eneste gang, og de ødela totalt håret mitt, og nektet å rette det opp "for det skulle være sånn". Gode og dårlige frisører finnes det vel overalt, som i andre yrker. Men som jeg sa i det forrige svaret mitt i tråden; kommunikasjonen mellom kunde og frisør er alfa og omega for om man blir fornøyd eller ikke. Frisøren er ingen tankeleser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er enig i at kommunikasjon er det viktigste. Jeg har vært aller mest fornøyd de gangene jeg virkelig har fått fram hva jeg ønsker, uavhengig av frisør (jeg har vært strålende fornøyd hos Nikita også). Jeg vil ha en røff, men samtidig feminin frisyre. Men det skal være en "klassisk pen" frisyre, ikke noe nymotens dill med 2 mm på høyre side og 10 cm på venstre. Jeg ønsker litt mer volum. Den bør være relativt lettstelt, men jeg bruker gjerne litt skum/voks om morgenen. I tillegg vokser håret mitt fryktelig fort, så jeg er avhengig av å ha en frisyre som ser like stilig ut en mnd etterpå også, og ikke bare samme dag. Jeg har nemlig hverken tid, lyst eller råd til å klippe håret mitt hver 3-4 uke. Får jeg dette, ja da kommer jeg igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bhsiltsk

(Og om noen i Oslo lurer på en god frisør så anbefalte frisøren min i Stavanger en som heter Erik som jobber på en av Adam&Eva-salongene. Jeg har ikke prøvd han, men regner med at han er bra.)

Han heter Eirik, og var frisør for de siste Idol-deltakerne. Han er meeeeeget dyktig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...