AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #21 Del Skrevet 23. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så snille dere alle er som hjelper meg! <3 Har knotet så lenge med dette.. Synes den ene til høyre ser ganske riktig ut, men fant ikke kode. Skal se nærmere på det i morgen når jeg står opp. Tusen takk for mange gode tips og linker! TS Anonymkode: 7a1ff...513 Takk for hyggelig tilbakemelding! Lykke til med malingen Anonymkode: c8ce5...91c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #22 Del Skrevet 24. september 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 55784...328 Veldig fin, men jeg tror den blir litt mørk igjen. Anonymkode: 7a1ff...513 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #23 Del Skrevet 24. september 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hva tenker du om fargen PMS 338? Anonymkode: c8ce5...91c Denne var også kjempefin, men jeg tror den går mer mot turkis enn mint. Litt som med Jotun Sjøgløtt. Men en veldig fin farge. Anonymkode: 7a1ff...513 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 24. september 2016 #24 Del Skrevet 24. september 2016 Sjøgløtt? NCS S1510 B20G Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #25 Del Skrevet 24. september 2016 31 minutter siden, Sobril skrev: Sjøgløtt? NCS S1510 B20G Nei, som skrevet over går nok den dessverre mer over i turkis enn mint. Anonymkode: 7a1ff...513 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 24. september 2016 #26 Del Skrevet 24. september 2016 Robins Blue kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 24. september 2016 #27 Del Skrevet 24. september 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, som skrevet over går nok den dessverre mer over i turkis enn mint. Anonymkode: 7a1ff...513 Ville funnet en farge som likner, jeg, og addet evt litt mer sort og mer blått eller grønt. I tilfellet sjøgløtt ville jeg bedt dem blande om til en S2010 i første omgang, og sjekket fargen etter hvert mens de blandet opp. Evt lagt til mer grønt slik at det ble en S2010 B10G. Har gjort sånn ørten ganger selv - sikkert til fargehandlerens store fortvilelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #28 Del Skrevet 24. september 2016 Ja, det ble ikke så lett likevel.. Likte godt Lofoten som var foreslått tidligere i tråden, men ser ikke ut til at Fargerike opererer med NCS-koder. Og Fargerike har vi ikke her, så da er jeg like langt.. Anonymkode: 7a1ff...513 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #29 Del Skrevet 24. september 2016 18 minutter siden, O.G. skrev: Robins Blue kanskje? Den helt til høyre kan kanskje stemme. Er det den som heter Robins blue eller den andre fra høyre? Anonymkode: 7a1ff...513 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 24. september 2016 #30 Del Skrevet 24. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den helt til høyre kan kanskje stemme. Er det den som heter Robins blue eller den andre fra høyre? Anonymkode: 7a1ff...513 Det er samme farge (teal), men det er mer hvitt i den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 24. september 2016 #31 Del Skrevet 24. september 2016 #B4D3C1 blir fargekoden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #32 Del Skrevet 24. september 2016 Her er Lofoten. Den er litt lysere ser det ut til, men ser veldig fresh ut. Tenker gjerne noe sånt, gjerne med enda litt mer grønt i. Kanskje enda litt mørkere også. Anonymkode: 7a1ff...513 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 24. september 2016 #33 Del Skrevet 24. september 2016 Også Copen Blå kan ligne (SW 0068). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 24. september 2016 #34 Del Skrevet 24. september 2016 Fargen heter Jade og er utgått fra fargesortimentet til Jotun, men kan forsatt brekkes opp. Jade er en blanding mellom soft mint og minty breeze. På selve fargekortet vil den virke noe gråere, men når den kommer opp på veggen blir den lik som bildet du postet. Fargen på veggen kan også variere, avhenging av hvor lyskilden din er, og om bildet du har lagt ut er i nøytral sol, eller om det er softbox. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 24. september 2016 #35 Del Skrevet 24. september 2016 2 minutter siden, dillyduzit skrev: Fargen heter Jade og er utgått fra fargesortimentet til Jotun, men kan forsatt brekkes opp. Jade er en blanding mellom soft mint og minty breeze. På selve fargekortet vil den virke noe gråere, men når den kommer opp på veggen blir den lik som bildet du postet. Fargen på veggen kan også variere, avhenging av hvor lyskilden din er, og om bildet du har lagt ut er i nøytral sol, eller om det er softbox. ER ikke jade mer lys grønn enn lys blå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 24. september 2016 #36 Del Skrevet 24. september 2016 1 minutt siden, O.G. skrev: ER ikke jade mer lys grønn enn lys blå? Leter ikke TS etter fargen på veggen, på bildet? Den er jo grønn med hint av blått og kald undertone. Elleeeerrr.. nå ble jeg usikker i grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 24. september 2016 #37 Del Skrevet 24. september 2016 1 minutt siden, dillyduzit skrev: Leter ikke TS etter fargen på veggen, på bildet? Den er jo grønn med hint av blått og kald undertone. Elleeeerrr.. nå ble jeg usikker i grunn. Jeg også, for min venn google sier dette er jade grønn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 24. september 2016 #38 Del Skrevet 24. september 2016 1 minutt siden, O.G. skrev: Jeg også, for min venn google sier dette er jade grønn: Jeg tenker på jotun sin jade; På fargechipen virker den mer mot grågrønn, mens i virkeligheten er den lysegrønn med hint av blå og kald. Haha, nei dette var ikke lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 24. september 2016 #39 Del Skrevet 24. september 2016 Et øyeblikk siden, dillyduzit skrev: Jeg tenker på jotun sin jade; På fargechipen virker den mer mot grågrønn, mens i virkeligheten er den lysegrønn med hint av blå og kald. Haha, nei dette var ikke lett. Ut av de fargene du gav meg ville jeg ha malt veggen med Bevegelse og så strammet opp inntrykket med å male listene i Tanke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #40 Del Skrevet 24. september 2016 21 minutter siden, dillyduzit skrev: Leter ikke TS etter fargen på veggen, på bildet? Den er jo grønn med hint av blått og kald undertone. Elleeeerrr.. nå ble jeg usikker i grunn. Jeg fant igjen bildet i en hytte på Hadeland. Jeg tror Jade går mer mot blått, men det som var litt morsomt er at kjøkkeninnredningen i samme hus er malt i en mer mintaktig farge. http://www.abcnyheter.no/livet/2015/03/22/220500/hytta-pa-hadeland-er-ikke-til-kjenne-igjen Anonymkode: 7a1ff...513 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå