AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #1 Skrevet 23. september 2016 Kjærestematerial: Sexmateriale: Har dere eller kan dere ha sex med menn som dere vet ikke kan bli aktuelt som kjæreste? Eller har du sex bare med menn som du er kjæreste med? Takk for mange svar over og ut Anonymkode: df2d0...1be
schmii Skrevet 24. september 2016 #3 Skrevet 24. september 2016 Kun hatt sex med menn jeg har vært forelsket i, og at de har følt det samme tilbake.
Gjest The damned Skrevet 24. september 2016 #4 Skrevet 24. september 2016 Jeg har hatt sex med menn jeg ikke ønsker å bli kjæreste med,men fant ut at det ikke var min greie så nå er det kun med noen jeg ønsker å bli kjæreste med eller er det.
applestories Skrevet 24. september 2016 #5 Skrevet 24. september 2016 Dersom jeg måtte være forelsket for å ha sex hadde det aldri blitt noe på meg de siste 10+ årene. Men nå har det uansett vært tørke leeenge, så kanskje jeg kan hevde at jeg også har bestemt meg for kun å ha sex med folk jeg er forelsket i. Born again virgin
meeeg9 Skrevet 29. september 2016 #7 Skrevet 29. september 2016 Hadde vært minst 22 år gammel jomfru om jeg hadde ventet på at min kjære skulle dukke opp....(for å si det sånn)
AnonymBruker Skrevet 29. september 2016 #8 Skrevet 29. september 2016 Krav til kjærestemateriale: Være grei og behagelig å være rundt Krav for sexmateriale: Være kjæresten min Har altså bare sex med menn jeg er i et forhold med. Anonymkode: 0c301...fdb
AnonymBruker Skrevet 29. september 2016 #9 Skrevet 29. september 2016 Ingen interesse av menn for bare sex. Men har hatt sex med mange som ikke ville være kjæresten min. Angrer på samtlige. Anonymkode: 67af4...572
AnonymBruker Skrevet 29. september 2016 #10 Skrevet 29. september 2016 Har bare hatt sex med eksen og kjæresten min. Hvis jeg hadde vært singel og vært på utkikk etter en å bare ha sex med, ingenting annet, hadde jeg lett etter en kun for utseende, mest sannsynligvis. Det hadde jo ikke vært noen annen grunn til å være med ham enn for sex. Han kunne ikke ha vært en slem person, da. Anonymkode: 0f41a...955
AnonymBruker Skrevet 29. september 2016 #11 Skrevet 29. september 2016 Har ikke noe skille mellom "krav" til kjærestemateriale og sexpartner. Dog ønsker jeg meg ikke en sexpartner uten at vi er, eller vil bli kjærester. Jeg var ferdig med å ligge rundt for lenge siden. "Krav": hun må være feminin, altså ikke se ut som en gutt som mange skeive jenter gjør. Hun må også like hunder. Hun må (åpenbart) like jenter. Ja, det tror jeg var alt Anonymkode: 57486...57c
AnonymBruker Skrevet 29. september 2016 #12 Skrevet 29. september 2016 Jeg har kun sex med de jeg er kjæreste med, så er han sexmateriale så er han kjærestemateriale. Anonymkode: b2c3a...4ee
TinaChristina Skrevet 29. september 2016 #13 Skrevet 29. september 2016 Må ikke være forelsket for å ha sex. Må være interessert i fyren for å ha bra sex. Må være forelsket for å ha mindblowing sex.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå