Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Jeg har kjæreste" - dette er en setning man helst ikke vil bare buse ut med til fremmede. Likevel føler jeg at det også blir for dumt å holde det skjult.

Det jeg tenker på er at i dag var jeg på jobb. Jeg jobber i en butikk. Det var veldig stille i butikken, og plutselig kommer en gutt litt eldre enn meg inn og begynner å snakke. Han introduserer seg og vi snakker faktisk i over en time, helt til jeg er ferdig på jobb. 

Han virker veldig interessert og sånt. 

Jeg har en kjæreste, og jeg hater følelsen av at han bare tror jeg er singel og interessert. Men jeg kan jo ikke bare buse ut med "jeg har kjæreste" når jeg ikke engang kjenner ham. I mine øyne blir det å dømme for fort. For alt jeg vet, kanskje han bare er selskapssyk, føler seg alene eller bare liker å slå av en prat. 

Jeg har ikke lyst til å skjule at jeg har kjæreste, og jeg har ikke peiling på hvordan jeg skal casually legge inn at jeg ikke er singel eller romantisk interessert.

Ingen har lyst til å bare få slengt i fleisen at "jeg har kjæreste" bare av å hilse og bli kjent med noen, men det blir altfor dumt å la være å informere om det på en casual måte. Så hvordan skal jeg greie dette når han tar kontakt? (Hvis han gjør det.) 

Synes det er dårlig gjort å både slenge det i fleisen til en fremmed, men også skjule det hvis han viser mer interesse.

Anonymkode: 45ac7...ef3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da ikke noe problem å snike det inn i en samtale. Nå dere prater om alt og ingenting så er det jo bare å kommentere " haha, det samme sa kjæresten og". Eller noe i den duren, alt etter hva som passer. :)

• Liker 5
Skrevet

Nevn kjæresten din i en bisetning eller spør om han har kjæreste først. "Å, du har vært i Tønsberg? Der bodde kjæresten min før".

Skrevet

Ta på deg en ring på rett finger.

Anonymkode: 544e3...ede

Gjest Bossa Nova
Skrevet

Hvis han spør hva du skal gjøre i helgen, er det bare å si at du skal være sammen med kjæresten. 

Skrevet

Som alle andre har nevnt, snik det inn i en setning, det er den beste måten å gjøre det klart at det ikke blir noe mer enn vennskap å hente. :)

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han bare er helt ordinært trivelig og du er innbilsk...

Anonymkode: 62e2e...92e

Skrevet

Jeg ser ikke helt hvordan det IKKE er kommet opp hvis dere har pratet lenge? Er naturlig å nevne at du var med kjæresten på en ferie, noe du skal i helgen eller som del av en historie.

Anonymkode: 146ac...a46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...