Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har søkt om aap den 1.sept. Og for et par dager siden stod det på mine sider at en søknad var under behandlig. Og nå lurer jeg på om behandlingstiden går fra den dagen de mottar søknaden eller om det er fra den dagen de begynner å behandle den. For h*n på NAV sa 5 uker behandlingstid og det vil da si at om to uker er det fem uker siden jeg sendte den inn.

Og en ting til: Kan NAV henvise til nevropsykolog og psykolog og sånne ting hvid de får forespørsel fera legen siden ventetiden er veldig lang med henvisning fra fastlege? Og er det et grunnlag for å få innvilget aap hvis de henviser meg til noe form for behandlig. Kan også legge til at jeg er i praksis for å vurdere arbeidsevnen min og har fått vedtak og noe psykisk helsevern i kommunen jeg bor i. Dette er oppfølging ang.  angstmestring og div. ting i fht dette.

Har satt om min mor som fullmektig(tror det heter det) så hun kan ringe å spørre å få info. Og da sa han eller hun mor snakket med at jeg ville få det innvilget. Men man vet jo aldri med NAV.

Anonymkode: a8970...e5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan NAV henvise til nevropsykolog og psykolog og sånne ting hvid de får forespørsel fera legen siden ventetiden er veldig lang med henvisning fra fastlege?

Nei.

Anonymkode: a3a11...e4d

Skrevet

Fra dagen de mottar.  

Anonymkode: 94bc1...bee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...