AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #1 Skrevet 23. september 2016 Skal ned ti kilo, men jeg står på stand by hele tiden. Trener intervall i trapper og går ca 1 mil hver dag, eller jogger. Spiser ca 1500 i snitt men vekta rikker seg ikke. Har holdt på i flere mnd nå. Prøvde å spise 800 en periode og da gikk jeg ned men fikk så vondt i hodet . Hva gjør jeg feil? Anonymkode: 81a68...4e1
Dricka Skrevet 23. september 2016 #2 Skrevet 23. september 2016 Er du stressa og sover du nok? Det kan faktisk være med å ødelegge..
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #3 Skrevet 23. september 2016 Hvor mye veier du trådstarter? Hvor høy er du, og hvilke vekt ønsker du å oppnå? Anonymkode: 1495c...500
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #4 Skrevet 23. september 2016 Sikkert genetisk. Anonymkode: d3dbb...e9a 1
Gjest Sugemerke Skrevet 23. september 2016 #5 Skrevet 23. september 2016 Hva veier du, hvor høy er du, hvilket kjønn er du og hvor gammel er du? Hva spiser du, når spiser du og hvordan er hverdagen din utenom treningen?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #6 Skrevet 23. september 2016 Når du allerede spiser så lite og ikke går ned i vekt, så er det veldig typisk for mennesker som allerede er normalvektige eller undervektige. Det er myeee vanskeligere å gå ned i vekt da. Fokuser mer på sunn mat og trening, glem vekten. Du trenger ikke gå ned mer. Anonymkode: 22678...fab
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #8 Skrevet 24. september 2016 Jeg er 174 cm og veier 89 kilo. Skal ned til 75 kilo, men første mål er 78 kilo. Jeg er meget aktiv i hverdagene både på jobb og etter jobb. Spiser sunt og variert Anonymkode: 81a68...4e1
Try2 Skrevet 24. september 2016 #9 Skrevet 24. september 2016 Keep on doing what you do. Få nok søvn. Noen går ned raskt, noen går ned langsomt.
Gjest Sugemerke Skrevet 24. september 2016 #10 Skrevet 24. september 2016 (endret) 13 timer siden, NeoAboriginal skrev: Endret 24. september 2016 av Sugemerke
Gjest Sugemerke Skrevet 24. september 2016 #11 Skrevet 24. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 174 cm og veier 89 kilo. Skal ned til 75 kilo, men første mål er 78 kilo. Jeg er meget aktiv i hverdagene både på jobb og etter jobb. Spiser sunt og variert Anonymkode: 81a68...4e1 For å kunne hjelpe deg skikkelig og for å kunne svare på spørsmålet ditt bør du/må du faktisk svare på de vi spør om. Det her svaret sier meg ingenting. Når spiser du, hva spiser du, spiser du noe i mellom, hva er en aktiv hverdag? Tror du vi er synske? Det er jo tydelig at det du driver med ikke fungerer og vil du vite hva som ikke fungerer må du jo skrive hva du holder på med slik at vi faktisk kan fortelle deg hva du gjør galt.
urenluren Skrevet 24. september 2016 #12 Skrevet 24. september 2016 Sikker på at du faktisk teller med alle kalorier du spiser? Veier du maten, eller bare gjetter du på størrelse og vekt? Husker du å ta med ting som smør og olje i matlaging f.eks? Hvis du steker maten må du huske å ta med den spiseskjeen olje/smør på ca 100 kcal, osv. Det kan jo hende det har lagret seg opp en del vann i kroppen din, men siden du sier det har gått flere måneder hørtes det rart ut. 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #13 Skrevet 24. september 2016 Du har mest trolig gått ned mye og så bygget muskler i stedet. Start med å faste en eller to dager i uka for å sjokke kroppen. Også; start med høyintensitetstrening og heller jogg i stedet for å gå en mil hver dag (sliter mye på knærne). Ny forskning har faktisk vist at 1-2 min høy intensitet gir samme resultat som 45min moderat nivå. Så det er bedre å virkelig spurte i noen minutter enn å gå en mil. Anonymkode: 3ea60...160
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #14 Skrevet 24. september 2016 1 time siden, Sugemerke skrev: For å kunne hjelpe deg skikkelig og for å kunne svare på spørsmålet ditt bør du/må du faktisk svare på de vi spør om. Det her svaret sier meg ingenting. Når spiser du, hva spiser du, spiser du noe i mellom, hva er en aktiv hverdag? Tror du vi er synske? Det er jo tydelig at det du driver med ikke fungerer og vil du vite hva som ikke fungerer må du jo skrive hva du holder på med slik at vi faktisk kan fortelle deg hva du gjør galt. Herregud så kvass da. Jeg har jo sagt jeg trener intervall i trapper og jogger. Går 1 mil hver dag eller jogger. Trener mye intervall i trapper. Spiser variert og sunn mat som egg og salat, grønnsaker, fisk og kjøtt. Veier opp alt og spiser rundt 13-1500 daglig! Anonymkode: 81a68...4e1 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #15 Skrevet 24. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du har mest trolig gått ned mye og så bygget muskler i stedet. Start med å faste en eller to dager i uka for å sjokke kroppen. Også; start med høyintensitetstrening og heller jogg i stedet for å gå en mil hver dag (sliter mye på knærne). Ny forskning har faktisk vist at 1-2 min høy intensitet gir samme resultat som 45min moderat nivå. Så det er bedre å virkelig spurte i noen minutter enn å gå en mil. Anonymkode: 3ea60...160 Jeg både jogger, løper og går 1 mil tilsammen. Går ikke hele tiden, jogger innimellom. Så tar jeg intervall i trapper Takk for svar, skal forsøke det Anonymkode: 81a68...4e1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #16 Skrevet 24. september 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal ned ti kilo, men jeg står på stand by hele tiden. Trener intervall i trapper og går ca 1 mil hver dag, eller jogger. Spiser ca 1500 i snitt men vekta rikker seg ikke. Har holdt på i flere mnd nå. Prøvde å spise 800 en periode og da gikk jeg ned men fikk så vondt i hodet . Hva gjør jeg feil? Anonymkode: 81a68...4e1 Dropp vekta, bruk heller målebånd. Anonymkode: 6428e...01d 2
tussi84 Skrevet 24. september 2016 #17 Skrevet 24. september 2016 Du spiser kanskje for lite. Om kroppen din mener du gjør det så tror kroppen at du sulter deg selv og skrur på sparebluss. Ergo det vil si at kroppens funksjoner gjør at den da vil tviholde på alt det får i seg samt det som er fra før. Du er veldig aktiv og kan godt fint øke til ca 2000 kalorier daglig men det fortsatt gå ned i vekt. 2000 kalorier ellers er forebeholdt de som er normalvektige og lite til moderat aktive. Du er noe overvektig.. så for å beholde vekten hos deg måtte du spist rundt 2500 kalorier feks. Jeg feks som veier 102 kg og som er 13 kg tyngere enn deg kan spise 3000 kalorier daglig omtrent uten at jeg verken går opp eller ned. Du skjønner tegninga ikke sant?
AnonymBruker Skrevet 24. september 2016 #18 Skrevet 24. september 2016 8 minutter siden, tussi84 skrev: Du spiser kanskje for lite. Om kroppen din mener du gjør det så tror kroppen at du sulter deg selv og skrur på sparebluss. Ergo det vil si at kroppens funksjoner gjør at den da vil tviholde på alt det får i seg samt det som er fra før. Du er veldig aktiv og kan godt fint øke til ca 2000 kalorier daglig men det fortsatt gå ned i vekt. 2000 kalorier ellers er forebeholdt de som er normalvektige og lite til moderat aktive. Du er noe overvektig.. så for å beholde vekten hos deg måtte du spist rundt 2500 kalorier feks. Jeg feks som veier 102 kg og som er 13 kg tyngere enn deg kan spise 3000 kalorier daglig omtrent uten at jeg verken går opp eller ned. Du skjønner tegninga ikke sant? Før da jeg var slank så spiste jeg rundt 1300 og holdt vekten, men la på meg etter mange svangerskap. Nå er jeg så overvektig og så aktiv at jeg tenkte at 1500 føltes bra ut å spise. Kanskje jeg skal forsøke å øke litt, men er så redd for å gå OPP . Da jeg la meg på 800-1000 gikk jeg plutselig ned, men har problemer med å holde på det fordi jeg føler jeg trenger mer Anonymkode: 81a68...4e1
Gjest Sugemerke Skrevet 24. september 2016 #19 Skrevet 24. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Herregud så kvass da. Jeg har jo sagt jeg trener intervall i trapper og jogger. Går 1 mil hver dag eller jogger. Trener mye intervall i trapper. Spiser variert og sunn mat som egg og salat, grønnsaker, fisk og kjøtt. Veier opp alt og spiser rundt 13-1500 daglig! Anonymkode: 81a68...4e1 Kvass og kvass, men når du forventer en trylleformel uten å beskrive noe mer en at du ønsker ned i vekt så ber du om det umulige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå