AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #1 Skrevet 23. september 2016 Denne fine musikkvideoen er en ode til kvinnen. Litt forstyrrende til tider, men absolutt verdt å se. Hva synes dere , fremmer den kvinnekampen? Anonymkode: 14686...d5b
Konservativitet84 Skrevet 23. september 2016 #2 Skrevet 23. september 2016 Fæl sang og skammelig video! Jeg skjønner ikke hvorfor kvinner føler at det er nødvendig med alt dette, de har det bra sånn som de har det nå, om ikke for bra. Syntes dette var en ufyselig video som promoterer promiskuitet. Unaturlig promiskuitet. 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #3 Skrevet 23. september 2016 Synes ikke den fremmer noe som helst. Ingenting er tatt på kornet eller intelligent gjort. Likte ikke sangen heller. Anonymkode: fdab8...01a 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #4 Skrevet 23. september 2016 Ser ut som en gjennomsnittlig popmusikkvideo for meg Anonymkode: ec2ea...b34 2
Gjest Perfem2 Skrevet 23. september 2016 #5 Skrevet 23. september 2016 (endret) . Endret 28. januar 2017 av XXVIII
Z.Z Skrevet 23. september 2016 #6 Skrevet 23. september 2016 (endret) Jeg er på ingen måte sjokkert over innholdet i denne videoen og det er naturlig at mennesker alltid tester grensene. For meg representerer musikkvideoen det dekadente, individualistiske, materialistiske, egoistiske og seksuelle lavmålet vår sivilisasjon har nådd. Om det var meningen vet jeg ikke, men vi er på god vei ned i dritten. Lite fokus på moral, integritet og vanlige familierelasjoner, men oftere på individuell lykke, raske penger og promiskuitet. Vi blir gradvis dratt ned i gjørma år for år og håpet for denne sivilisasjonen svinner sakte hen. Vi er døende. Endret 23. september 2016 av Z.Z
Gjest lipgloss Skrevet 24. september 2016 #8 Skrevet 24. september 2016 Likte videoen jeg 😊 Sangen var litt kul også 😊
Gjest lipgloss Skrevet 24. september 2016 #9 Skrevet 24. september 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 119b5...a9c Hihihi tror jeg ler meg ihjel 😂😂😂dårlig tidspunkt å bli tatt bilde av 😂😂
Gjest Cartman Skrevet 24. september 2016 #10 Skrevet 24. september 2016 Hva trumfer feminismen? Feminister er bare en uintelligente bråkmakere. Unge mennesker sliter med å få kjøpt seg førstegangsbolig, arbeidsledigheten i flere europeiske land er skremmende høy, det foregår en opprustning i flere store land og det er krig og terror i øst og vest. Noen mennesker bryr seg om vår tids store utfordringer. Andre er mest opptatt av å bable i vei om rettighetene til pølsene med og uten sprekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå