Gå til innhold

Feminismen trumfer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne fine musikkvideoen er en ode til kvinnen. Litt forstyrrende til tider, men absolutt verdt å se.
Hva synes dere , fremmer den kvinnekampen?

Anonymkode: 14686...d5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fæl sang og skammelig video! Jeg skjønner ikke hvorfor kvinner føler at det er nødvendig med alt dette, de har det bra sånn som de har det nå, om ikke for bra. Syntes dette var en ufyselig video som promoterer promiskuitet. Unaturlig promiskuitet.:kvalm:

• Liker 1
Skrevet

Synes ikke den fremmer noe som helst. Ingenting er tatt på kornet eller intelligent gjort. Likte ikke sangen heller. 

Anonymkode: fdab8...01a

• Liker 2
Skrevet

Ser ut som en gjennomsnittlig popmusikkvideo for meg

Anonymkode: ec2ea...b34

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg er på ingen måte sjokkert over innholdet i denne videoen og det er naturlig at mennesker alltid tester grensene. For meg representerer musikkvideoen det dekadente, individualistiske, materialistiske, egoistiske og seksuelle lavmålet vår sivilisasjon har nådd. Om det var meningen vet jeg ikke, men vi er på god vei ned i dritten. Lite fokus på moral, integritet og vanlige familierelasjoner, men oftere på individuell lykke, raske penger og promiskuitet. Vi blir gradvis dratt ned i gjørma år for år og håpet for denne sivilisasjonen svinner sakte hen. Vi er døende.

Endret av Z.Z
Skrevet

e20.jpg

Anonymkode: 119b5...a9c

Skrevet

Likte videoen jeg 😊 Sangen var litt kul også 😊

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

e20.jpg

Anonymkode: 119b5...a9c

Hihihi tror jeg ler meg ihjel 😂😂😂dårlig tidspunkt å bli tatt bilde av 😂😂

Skrevet

Hva trumfer feminismen? Feminister er bare en uintelligente bråkmakere. Unge mennesker sliter med å få kjøpt seg førstegangsbolig, arbeidsledigheten i flere europeiske land er skremmende høy, det foregår en opprustning i flere store land og det er krig og terror i øst og vest. Noen mennesker bryr seg om vår tids store utfordringer. Andre er mest opptatt av å bable i vei om rettighetene til pølsene med og uten sprekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...