Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt voksipose til min sønn på 8 mnd. I den kan du lage hull til sele, men det ser ikke ut som om de tilrettelagte merkene ligger rett. På baksiden ligger de lengre opp enn på de inni posen.

Er det noen her i forumet som har erfaring med det å lage hull i sånne poser???? Har ikke lyst til å skjære hull i 2000 kr, hvis det er galt lagd fra produsent.

Videoannonse
Annonse
Gjest Tari ikke innlogget
Skrevet

Jeg lagde ikke hull i voksiposen for jeg klarte ikke se hvordan det skulle bli rett... Jeg syns også det ser ut som noe er gjort galt der....

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har en voksipose som var kjøpt i 2003, og der stemmer hullene på innerdyne og trekk (det hjelper kanskje ikke deg..) - litt klønete er det vel å finne fram etter at man har klipt, men det er nok riktig. Det er jo uansett kantet rundt hullene, så du ødelegger ingenting ved å klippe forsiktig.

Imidlertid er det bare 3 hull på min pose, så den passer ikke til 5-punktsselene i vogna. Dermed måtte jeg likevel til med symaskina for å lage ekstra hull.

Voksi er stort sett kjekt, men akkurat treing og dyneskift og hull osv kunne de kanskje gjort enklere?

Skrevet

Hei igjen

etter mye frustrasjon i dag så endte jeg opp med å kjøpe en løs sele. Da slipper jeg å ta i bruk saks og risikere noen store blemmer.

Tror nok hullene passer ja, men måtte riste litt og dra litt og måtte nok ha vært veldig forsiktig med å lage hull. Uansett, de løse selene kostet under 100-lappen på Cubus og ser ut til å fungere helt greit. Så får jeg bruke de orntlige vognselene til våren og sommeren.

Min Voksi har også bare 3 hull, så det er definitivt et forbedringspotensiale her.

Er ellers veldig fornøyd med min voksi.

Så forøvrig noe i dag: Voksisko/voksitøfler. Skjønte ikke helt om de også skulle vokse??? NOen som har sånne.

Gjest Anonymous
Skrevet

Riktig at det ikke er 5 punktssele, var litt frustrert over det selv.Kjøpte løse seler og må si at jeg synes de er mye bedre enn å bruke 5 punktsselen, fordi de kan man ta på barnt før man setter det i vognen og barnet blir ikke så fastlåst til vognen. Så jeg er veldig fornøyd med min pose!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...