Gå til innhold

Kåt = Vid?

Supersnupp

Anbefalte innlegg

Har et lite 'problem'... Når jeg blir veldig våt, spesiellt dersom forspill inneholder lange perioder med fingring (som både jeg og kjæresten nyyyyter), blir jeg så veldig utvidet? Han merker veldig forskjell på meg dersom vi setter raskt igang eller om vi har et lengre forspill. 'Vanligvis' er jeg mye trangere og klemmer altså derfor lettere rundt pi**en når han er inne i meg.

Lurer på om knipeøvelser kan hjelpe? Og hvor mange 'sett' bør man ta, hvor mange ganger daglig, for at det skal hjelpe? Noen av dere som har prøvd og har erfaringer???

Takker for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe... kjenner igjen det der, ja.

Knipeøvelser er selvsagt lurt, og faktisk for begge kjønn.

Ellers er vel mitt beste tips å skifte stilling de gangene dere merker dette, slik at du ligger oppå, eller kanskje helst sitter oppå ham. Da vil på en måte "alt det andre som er inni deg" legge seg rundt skjeden, og gi en helt annen og "trangere" følelse.

Kos dere... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjeden vil naturlig utvide seg for å gjøre plass til det som skal inn, når man blir kåt og våt. På samme måte vil det igjen være trangere når man ikke er helt klar enda. Sånn sett vil det jo merkes en forskjell både for deg og mannen din. Han merker selvfølgelig denne forskjellen best, siden du vil oppleve at du blir mer følsom ettersom skjeden blir våtere og våtere (hos enkelte er det faktisk slik at de kan bli så våte at det igjen går utover følsomheten, så det er ikke noe fasitsvar). Han vil derimot ikke legge merke til friksjonen på samme måte siden du er såpass fuktig.

Dersom han føler det som et problem at du blir litt videre, er det kun trening som kan "bøte" på dette. Knipeøvelsene som du snakker om er jo viktige uansett om man er trang eller vid, og om mannen er liten eller stor. Man merker stor forskjell på godt trente jenter og de som ikke bruker musklene i det hele tatt. Men, det er jo først når den ene parten synes det er et problem at det virkelig ER et problem....

Lykke til! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verdande
Lurer på om knipeøvelser kan hjelpe?

Knipeøvelser er en Fin Ting for dere begge. Har du god kontroll med musklene i skjeden, kan du gi deg selv og partneren din mange, gode og varierte sexopplevelser.

Og hvor mange 'sett' bør man ta, hvor mange ganger daglig, for at det skal hjelpe?

Så mange som mulig :)

Knipeøvelser kan du gjøre hvor som helst og når som helst -- med mindre du virkelig legger bredsiden til er det ingen som ser at du gjør det. Knip, hold mens du teller til ti, slipp omtrent like lenge og gjenta så lenge du orker. Du kan få kjøpt kuler og lodd (Kondomeriet, apotek) som du kan bruke, og som gjør at du automatisk kniper igjen for å holde dem inne.

Noen av dere som har prøvd og har erfaringer??

Denne jenta her gjør knipeøvelsene sine daglig, og har stor glede av resultatet. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åkei, da skjønner jeg hva jeg har gjort feil... Jeg kniper-slipper-kniper-slipper-kniper...ja, dere skjønner tegninga! :) Nå skal denne jenta i alle fall lære seg å telle til ti. Ser dere noen veeeldig konsentrerte på trikken i morgen er det helt sikker meg..... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdande: *puh* du har vel ikke litt av den holdningen der å låne bort....? Noen flyter så usannsynlig på at de er naturlig trange.... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mango-ikke på logget

ehh... :oops:

de der knipeøvelsene..kan noen forklare hvordan??

Jeg skulle prøve på dette nå, og det er liksom 2 måter..

en lengst frem og en bak..den som er litt bak er det på en måte som at jeg suger noe inn i skjeden, men den andre klarer jeg ikke å forklare...

Forstår noen i det hele tatt??

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verdande
de der knipeøvelsene..kan noen forklare hvordan??

Du kniper med de samme musklene som du bruker for å stoppe strålen når du tisser. Det er bare å prøve neste gang du er på do, da skal du finne dem uten problemer.

Det aller viktigste er at du ikke bruker magemusklene for å stramme, men sørger for at det er musklene i underlivet som jobber. Ellers er hele poenget borte -- vel er det både fint og sunt å ha ok magemuskler, men det er ikke det du er ute etter nå.

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...