AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #1 Skrevet 23. september 2016 Jeg skal bestille strøm men før det må jeg bestille nettleie. Skjønner ikke hvordan det kan være vanskelig men jeg klarer ikke. Har googlet meg i hel og får ikke til å bestille nettleie, om det i hele tatt er noe jeg skal bestille. Er nettleien der automatisk eller må jeg finne et abonnement til det? Noen som kan linke til en side? For jeg får avslag på bestilling av strøm siden nettleieavtalen ikke er i mitt navn, og jeg kommer ingen vei. Kan noen please linke til en konkret nettleieavtale og forklare hva jeg skal gjøre? Anonymkode: d4f91...a03
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #2 Skrevet 23. september 2016 Nettleie betaler du til det lokale strømselskapet, slik at strøm kan leveres til boligen. Du må derfor finne ut hvilken selskap som er lokalt der du bor. Anonymkode: 33d10...44c
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #3 Skrevet 23. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nettleie betaler du til det lokale strømselskapet, slik at strøm kan leveres til boligen. Du må derfor finne ut hvilken selskap som er lokalt der du bor. Anonymkode: 33d10...44c Her; https://www.nve.no/stromkunde/nettleie/ finner du forresten mye informasjon om nettleie. Lykke til Anonymkode: 33d10...44c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå