AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #1 Del Skrevet 23. september 2016 En mannlig kollega fortalte igår at broren hans hadde bursdag, men han fikk ikke lov å gratulere han med dagen. Dama hans hater dama til broren og hun er ordentlig sjalu på henne. Så for å slippe å føle seg mindreverdig så må brødrene kutte kontakt. Først trodde jeg at det bare var tull , men så begynte han å beskrive at hun hadde angst og depresjon og bare tanken på å møte denne dama fikk dama hans til å bli deprimert. Jeg visste ikke hva jeg skulle si, men er det bare meg som syns at dette var trist? Kan man kutte ut familie fordi partneren er sjalu på partneren til vedkommende? Anonymkode: da3fc...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 23. september 2016 #2 Del Skrevet 23. september 2016 Man kan egentlig mye rart, men om man bør det er jo en annen sak. Sjalu kan behandles, det er ofte et bedre alternativ en å begrense sitt eget og pratnerens liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #3 Del Skrevet 23. september 2016 Kommer an på hvor pen denne dama er. Jo penere hun, desto drøyere krav kan hun stille. Så når hun har klart å splitte to brødre, så må hun være usedvanlig vakker. Ikke så mye å få gjort med det. Anonymkode: 59fc0...887 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #4 Del Skrevet 23. september 2016 Dette er ganske typisk misbruk av partner. Akkurat slik noen menn nekter dama å se venner og isolerer henne totalt mens han rakker ned på henne. Kvinner kan oppnå det samme. Ofrene har som regel lav selvtillit og klarer ikke bryte ut Anonymkode: d53f2...7e6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #5 Del Skrevet 23. september 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer an på hvor pen denne dama er. Jo penere hun, desto drøyere krav kan hun stille. Så når hun har klart å splitte to brødre, så må hun være usedvanlig vakker. Ikke så mye å få gjort med det. Anonymkode: 59fc0...887 Vet du hva. Jeg ble så nysgjerrig at jeg googlet dama. Hun var ikke bare vakker, men høyt utdannet og et flott menneske. Til å med jeg begynte å hate henne. Neida , jeg syns det var trist hele greia Anonymkode: da3fc...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #6 Del Skrevet 23. september 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet du hva. Jeg ble så nysgjerrig at jeg googlet dama. Hun var ikke bare vakker, men høyt utdannet og et flott menneske. Til å med jeg begynte å hate henne. Neida , jeg syns det var trist hele greia Anonymkode: da3fc...8b7 Altså, den dama til min kollega var helt normal utseende messig. Dama som hun er sjalu på var smellvakker. Anonymkode: da3fc...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica Skrevet 23. september 2016 #7 Del Skrevet 23. september 2016 Den kollegaen din trenger par baller..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #8 Del Skrevet 23. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Altså, den dama til min kollega var helt normal utseende messig. Dama som hun er sjalu på var smellvakker. Anonymkode: da3fc...8b7 Aha skjønner. Da har hun egentlig ingen rett til å kreve at to brødre kutter kontakten. Du får foreslå til din kollega at han tar med sin partner på kognetiv atferdsterapi. Altså at hun utsetter seg for sin fobi for å bli kvitt den. Hun må altså møte denne vakre kvinnen, og gjerne mye, lenge og på tomannshånd. Anonymkode: 59fc0...887 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #9 Del Skrevet 23. september 2016 Er vil ikke værre enn at far mister kontakt med egne barn pga av ny dame?? Anonymkode: 77379...955 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #10 Del Skrevet 23. september 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er vil ikke værre enn at far mister kontakt med egne barn pga av ny dame?? Anonymkode: 77379...955 Den var verre Anonymkode: da3fc...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #11 Del Skrevet 23. september 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aha skjønner. Da har hun egentlig ingen rett til å kreve at to brødre kutter kontakten. Du får foreslå til din kollega at han tar med sin partner på kognetiv atferdsterapi. Altså at hun utsetter seg for sin fobi for å bli kvitt den. Hun må altså møte denne vakre kvinnen, og gjerne mye, lenge og på tomannshånd. Anonymkode: 59fc0...887 God ide. Vi er ikke så nære venner, men om han tar det opp igjen skal jeg si det. Tror det plager han veldig Anonymkode: da3fc...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Invicta Skrevet 23. september 2016 #12 Del Skrevet 23. september 2016 Jeg synes det er trist at denne voksne mannen sitter på jobb og utleverer kjæresten sin på en slik måte. Kan man bli mer patetisk? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #13 Del Skrevet 23. september 2016 1 minutt siden, Invicta skrev: Jeg synes det er trist at denne voksne mannen sitter på jobb og utleverer kjæresten sin på en slik måte. Kan man bli mer patetisk? Hadde du sagt det om det var en kvinne som sa mannen nektet henne å være sammen med familie og at mannen hennes var sykelig sjalu? Anonymkode: d53f2...7e6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #14 Del Skrevet 23. september 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer an på hvor pen denne dama er. Jo penere hun, desto drøyere krav kan hun stille. Så når hun har klart å splitte to brødre, så må hun være usedvanlig vakker. Ikke så mye å få gjort med det. Anonymkode: 59fc0...887 Jeg er så lei av folk som ikke en gang prøver å forstå virkeligheten. Dette er jo bare tull. Anonymkode: f2513...a57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #15 Del Skrevet 23. september 2016 Spesielt at han velger dama over sin egen bror. For det er det han gjør. Det er ikke dama som splitter de, det er han som velger henne over han. Anonymkode: b8b4b...cd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #16 Del Skrevet 23. september 2016 39 minutter siden, Invicta skrev: Jeg synes det er trist at denne voksne mannen sitter på jobb og utleverer kjæresten sin på en slik måte. Kan man bli mer patetisk? Jeg er ikke enig med deg. En frustrert og trist mann uttrykket sin sorg og savn etter broren. Mannen får ikke engang komme på familie selskaper som hun er i. Hallo. Hva hadde du tenkt hvis mannen her var en dame? Anonymkode: da3fc...8b7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #17 Del Skrevet 23. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette er ganske typisk misbruk av partner. Akkurat slik noen menn nekter dama å se venner og isolerer henne totalt mens han rakker ned på henne. Kvinner kan oppnå det samme. Ofrene har som regel lav selvtillit og klarer ikke bryte ut Anonymkode: d53f2...7e6 Det er nettopp hva dette er. Det er ikke greit verken det er menn eller kvinner. 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spesielt at han velger dama over sin egen bror. For det er det han gjør. Det er ikke dama som splitter de, det er han som velger henne over han. Anonymkode: b8b4b...cd2 Da har du rett og slett ikke nok kunnskap og forståelse om misbruk og dysfunksjonelle forhold. Misbruk er ikke bare fysisk eller seksuelt. Anonymkode: 43d7d...507 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #18 Del Skrevet 23. september 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nettopp hva dette er. Det er ikke greit verken det er menn eller kvinner. Da har du rett og slett ikke nok kunnskap og forståelse om misbruk og dysfunksjonelle forhold. Misbruk er ikke bare fysisk eller seksuelt. Anonymkode: 43d7d...507 Ja, dette er definitivt misbruk Anonymkode: da3fc...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #19 Del Skrevet 23. september 2016 Vet om en dame som holder på sånn, uføretrygda og sitter hjemme og lager et sant helvete for hele familien sin og videre xen sin familie, pga. barn får vi vite litt av hvert. Anonymkode: 3f7e5...c53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #20 Del Skrevet 23. september 2016 En sak har som regel flere sider.. Det kan jo være at denne kollegaen din ikke forteller alt du bør vite for å vurdere om dette er feil eller ikke. Anonymkode: 918bd...1dc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå