AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #1 Skrevet 23. september 2016 Hei! I media har det blitt mye snakket om ofrene i overgrepssaker. Det har også vært en del snakk om ofrene for falske anklagelser. Jeg lurer på om hvordan en voldtektsmann/kvinne tenker! Er det slik at noen har gjort det en gang og angrer sårt, noen som endte med å voldta men var så rusa så man klarte ikke å stoppe, eller man voldtar men f.eks føler at vedkommende har bedt om det selv, er det noen der ute som rett og slett ikke klarer å slutte å voldta fordi behovet for å gjøre det er så sterkt, så når de for mulighet gjør de det. Eller noen som absolutt ikke angrer. Dette er et skambelagt tema (med god grunn) men er veldig nysgjerrig for det siden det har så store skadelige ringvirkninger i samfunnet vårt. Jeg vet ikke om vi har noen behandlingsalternativer for dem dem som utfører seksuelle overgrep som fungerer. Gjerne fortell om en venn eller en du kjenner som HAR voldtatt ... Noen som angrer? Har bedt offeret om unnskyldning? Sonet? Blitt anmeldt og så frikjent? Hvordan står det til? Jeg vet ikke hvordan forumet stiller seg til at folk innrømmer lovbrudd, så ikke gjør det om det ikke er lov og vil ikke at dette skal bli en "hat-tråd" med masse personangrep eller et sted for kåte griser som gosser seg med slik snakk. Jeg er derimot vært utsatt for et seksuelt overgrep selv og har fantasert etter en beklagelse og forklaring fra personen som gjorde det lenge, og kommer nok alltid til å vente på den. Anonymkode: 317cf...da2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #2 Skrevet 23. september 2016 Jeg tror det er en del av overgriperne som opprinnelig var snille og følsomme menn som hadde problemer med jenter. Kanskje var de sjenerte og? Men etterhvert så fikk de en overbevisning om at de gjorde seg fortjent til like mange kvinner som andre og at de sluttet å se på kvinnene som individer. Det er min teori Anonymkode: 66d78...c80 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #3 Skrevet 23. september 2016 Eh, nei. De fleste har enten dype traumer tidlig i barndommen som former dem til å bli lavt-fungerende mennesker eller de er personer som har mindre empati enn den gjennomsnittlige personen. De fleste voldtar flere ganger, personligheten deres er formet og endelig. Veldig få som angrer. Anonymkode: 8b661...657
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #4 Skrevet 23. september 2016 Jeg kjenner jeg blir provosert av at en tråd som handler om rene overgrep faktisk ligger på sexforumet. Voldtekt er maktmisbruk, overgrep og alt annet enn sex. Anonymkode: 4f8ff...51a 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå