AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #1 Skrevet 23. september 2016 Hei, Fant ut at jeg var gravid denne uken og er noen uker på vei. Til uken skal jobben reise bort hvor det vil bli alkohol. what do to? Ønsker absolutt ikke at de skal fatte mistanke. Anonymkode: a320d...e27
AnonymBruker Skrevet 23. september 2016 #2 Skrevet 23. september 2016 Lat som om du drikker. Drikk Munkholm istedenfor øl (bare fjern etiketten først), drikk druejuice istedenfor vin osv osv. Hvis du er et sted der det er bar, så allierer du deg med bartenderen. Du skal i alle fall ikke lyve på deg en penicilinkur, for det er verdens eldste og mest brukte unnskyldning, og blir gjennomskuet med en gang. Anonymkode: bd0c1...b1b 1
Puny Skrevet 25. september 2016 #3 Skrevet 25. september 2016 Støtter det over, eller hvis du er veldig redd for å bli avslørt, bestill et glass med alkohol og lat som du drikker av det hele kvelden...
stan Skrevet 25. september 2016 #4 Skrevet 25. september 2016 Kan du ikke bare kjøre til festen? Kom med en unnskyldning for hvorfor du må kjøre. Da er det bilen som er grunnen til at du ikke drikker.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #5 Skrevet 25. september 2016 Magekatarr? Anonymkode: b4e36...a34
Mallis Skrevet 25. september 2016 #6 Skrevet 25. september 2016 Si du har fått magesår, og at du går på tabletter for halsbrann/magesyre! da er ikke alkohol det lureste å drikke! 1
Puny Skrevet 25. september 2016 #7 Skrevet 25. september 2016 57 minutter siden, stan skrev: Kan du ikke bare kjøre til festen? Kom med en unnskyldning for hvorfor du må kjøre. Da er det bilen som er grunnen til at du ikke drikker. I min krets er det ganske dårlig udnskyldning, på linje med pencilinkur. Men det spørs sikkert hvor i landet man bor og hvor vanlig det er å kjøre til jobbfest.
stan Skrevet 25. september 2016 #8 Skrevet 25. september 2016 36 minutter siden, Puny skrev: I min krets er det ganske dårlig udnskyldning, på linje med pencilinkur. Men det spørs sikkert hvor i landet man bor og hvor vanlig det er å kjøre til jobbfest. Kanskje det er bra med en dårlig unnskyldning når det er noe TS ønsker å holde hemmelig. Kunsten her er å ha en eller annen grunn til å kjøre. Tilby å kjøre folk hjem, eller må hente noen ett eller annet sted sent på kvelden. Eller at man må opp grytidlig neste morgen for å kjøre noen på flyplassen. Det trenger ikke være så veldig logisk, bare godt nok som en unnskyldning
Runnershigh Skrevet 26. september 2016 #9 Skrevet 26. september 2016 Å komme med unnskyldinger vil vekke spekulasjoner. Prøv å gjør minst mulig ut av det, som f. eks å bestille alkoholfri drikke i baren. Blir du servert alkohol, så takk pent, bare ikke drikk. Tror de færreste vil følge med på om du faktisk drikker, men dersom du takker nei til alkohol, og vanligvis drikker, vil kolleger spekulerer, uansett hvor god unnskyldningen din er. 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2016 #10 Skrevet 26. september 2016 Bli "syk" å ikke gå Anonymkode: c9730...d94 1
Gjest Magnifiq Skrevet 26. september 2016 #11 Skrevet 26. september 2016 Lat som du drikker. Ingen som merker at du faktisk ikke deikker..
Hengebuksvinet Skrevet 26. september 2016 #12 Skrevet 26. september 2016 Deilig å ha en jobb der du drikker hvis du vil og kan, og ikke drikker hvis du vil. Jeg er ofte alkoholfri, og har aldri hatt noen unnskyldning for det. (Bortsett fra at jeg er sliten og ikke orker).
Stiigen Skrevet 26. september 2016 #13 Skrevet 26. september 2016 Jeg drikker vann med isbiter og lime hver gang jeg er på byn, ingen har noensinne spurt hva det er. Ser ut som en drink.
PhilosopherSe7en Skrevet 26. september 2016 #14 Skrevet 26. september 2016 Latterlig at en må finne unnskyldninger for hvorfor en ikke drikker eller late som en drikker når en skal på fest. Hva skjedde med å la være å drikke fordi en ikke har lyst på alkohol? En trenger vel ikke forsvare sine valg ovenfor andre? Hadde det vært slikt press på arrangement med jobben min hadde jeg enkelt og greit latt være å gå. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå